ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تکنولوژی دوربین های بدون آینه NX خود را به نیکون واگذار کرده [شایعه]

طی هفته های گذشته مرتباً شاهد انتشار شایعاتی پیرامون واحد دوربین های کمپانی سامسونگ بودیم، این شایعات حکایت از آن داشتند که شرکت کره ای فعالیت بخش یاد شده را متوقف کرده و کارکنانش را نیز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ آذر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

طی هفته های گذشته مرتباً شاهد انتشار شایعاتی پیرامون واحد دوربین های کمپانی سامسونگ بودیم، این شایعات حکایت از آن داشتند که شرکت کره ای فعالیت بخش یاد شده را متوقف کرده و کارکنانش را نیز در سایر زیر مجموعه های خود از جمله واحد تجهیزات پزشکی و تلفن های هوشمند به کار گرفته است.

سامسونگ به تازگی عرضه ی دوربین هایش را در برخی از کشورهای جهان از جمله آلمان متوقف کرده و امروز نیز رسماً اعلام نموده که سیاستی مشابه را در همین زمینه در رابطه با کشور انگلستان اتخاذ کرده.

اما اکنون و در خبری تازه منابع گوناگون می گویند ممکن است غول تکنولوژی کره جنوبی فناوری دوربین های بدون آینه NX خود را به شرکت نیکون واگذار کرده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نیکون یکی از با سابقه ترین و شناخته شده ترین کمپانی های فعال در صنعت دوربین های دیجیتالی به حساب می آید و با توجه به عدم تمایل سامسونگ به فعالیت در صنعت مورد اشاره شواهد نشان می دهند که شایعه پیش تر ذکر شده نمی تواند چندان هم غیر محتمل باشد.

گمان می رود نیکون می خواهد موضوع مورد بحث را فعلاً مخفی نگه داشته و آن را طی ماه آینده و به عنوان خبری خاص و ویژه در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 رسانه ای کند.

قبلاً نیز گفته شده بود که سامسونگ هم بنا دارد در جریان نمایشگاه یاد شده خبری مهم و مرتبط به واحد دوربین هایش را به اطلاع عموم برساند و کسی چه می داند شاید این خبر در اصل سر آغاز همکاری کمپانی کره ای با نیکون و یا واگذاری یکی از مهم ترین فناوری هایش به این شرکت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مرد خسته
    مرد خسته | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    بازاریابای سامسونگ هنوزم تو اینترنت هستن که..
    مگه سامسونگ به دلیل مشکلات مالی جیره اینارو قطع نکرده بود !؟

  • saeid
    saeid | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    نیکون و کنون چون دارن میرن زیر سلطه سونی و توسط دوربینهای بدون آینه سونی کم میارن،خیلی زرنگی کرده نیکون و این تکنولوژیو با خریدن بخش دوربین های بدون آینه سامسونگ بهبود بخشیده و تقویت کرده. سونی سلطان بلامناضع دوربینهای بدون آینه هست و همین باعث شده الان سلطان دوربین عکاسی باشه

    • 7.62mm
      7.62mm | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

      اینایی که میان میگن سونی بهترین دوربینا رو میزنه انگار تو یه دنیای موازی زندگی میکنن!
      کدوم دوربینش دقیقا؟ حرفه ای ها که فقط کنن و نیکون دستشونه، تو موبایل هم که لای باقالیاست! حتما دوربین جیبی منظورته، باشه سلطان جیبی هاست!

      • safi
        safi | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

        توی عکاسی شاید قدرتش کمتر از نیکون و کنون باشه (صرف نظر از دوربین a7بدون آیینه)اما توی فیلم برداری بی شک بهترین دلیل و مدرک هم دارم

      • saeid
        saeid | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

        شما یکسر به dxo بزن تا متوجه بشی بهترین دوربینهای عکاسی جهان کدومن. مگه هرکی هرچی دستش میگیره بهترینه؟ پس پرایدم خیلیا دارن باید بگیم بهترینه؟ خیلیا سواد اینو ندارن که بدونن سونی الان بهترین دوربین ساز جهانه حتی عکاسها. Xperia z5 هم که الان بهترین دوربین موبایل جهانو داره. دوربینهای عکاسی،فیلمبرداری،موبایل الان سلطان بلامناضعش سونیه

مطالب پیشنهادی