ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Connected از شرکت TAG Heuer با استقبال بالای خریداران رو به رو شد

کمپانی ساعت ساز تگ هویر حدود یک ماه پیش از نخستین ساعت هوشمند خود که حاصل همکاری اش با گوگل و اینتل است پرده برداشت. این گجت که Connected نام دارد «هوشمندترین ساعت لوکس دنیا» ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

کمپانی ساعت ساز تگ هویر حدود یک ماه پیش از نخستین ساعت هوشمند خود که حاصل همکاری اش با گوگل و اینتل است پرده برداشت. این گجت که Connected نام دارد «هوشمندترین ساعت لوکس دنیا» لقب گرفته و گوگل هم از عبارت «نخستین ساعت لوکس بهره مند از پلتفرم پوشیدنی Android Wear» برای توصیف آن استفاده نموده است.

محصول مورد بحث حدود 1500 دلار قیمت دارد اما بالا بودن قیمتش مانعی برای فروش بالای آن به شمار نمی رود و افراد بسیاری از سراسر دنیا خواهان داشتن این ساعت لوکس هستند. تقاضا برای خرید این دستگاه حتی از انتظار برند سازنده نیز فراتر بوده، به طوری که تگ هویر تصمیم دارد تعداد تولیدات هفتگی خود را افزایش دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گزارش بلومبرگ، میزان تقاضا برای ساعت هوشمند موردبحث از طرف فروشگاه ها و تامین کننده های سراسر دنیا تاکنون حدود یکصد هزار عدد بوده. همین مسئله باعث شده تا تگ هویر مقدار تولید گجت مورد بحث را از 1200 به 2 هزار عدد در هر هفته افزایش دهد.

از آنجا که شرکت سازنده در حال حاضر نمی تواند پاسخگوی تقاضای مشتری ها باشد، فعلا فروش آنلاین خود را تا سال آینده میلادی معوقه کرده و اولویت را بر فروشگاه های فیزیکی خود گذاشته است.

مدیر شرکت تگ هویر، ژان کلاد بیوار، پس از موفقیت چشمگیر نخستین ساعت هوشمند این برند لوکس اعلام نموده آنها در نظر دارند به خط تولید این گجت تنوع ببخشند و مجموعه ای از ساعت های هوشمند را روانه بازار نمایند. همچنین ادامه داده مجموعه جدید در اواخر سال 2016 و اوایل 2017 میلادی عرضه خواهند شد.

ساعت هوشمند کانکتد با پردازنده دو هسته ای اینل و سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز، بدنه ساخته شده از تیتانیوم و خاصیت ضدآب بودن با طراحی کلاسیک ساعت های خود شرکت سازنده همانند Carrera توانسته بسیار موفق تر از دیگر ساعت های هوشمند در بازار ظاهر گردد و با وجود قیمت بالا، فروش قابل توجهی را رقم بزند.

با مشاهده تقاضای بالا برای خرید این ساعت هوشمند می توان گفت تلفیق زیبایی و هوشمندی در کنار هم موجب می شود تا افراد بیشتری به سمت خرید یک محصول دیجیتال جذب گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی