ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارآفرینی

۳ ویژگی مهم و تأثیرگذار تام کریدلند در رسیدن وی به موفقیت

تام کریدلند یک طراح لباس ۲۵ ساله است که به تازگی محصول جدیدی ارائه کرده است: سوئیشرت ۳۰ ساله؛ محصولی که دوام آن به مدت ۳۰ سال تضمین شده است. سؤال اینجاست که چرا یک ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تام کریدلند یک طراح لباس ۲۵ ساله است که به تازگی محصول جدیدی ارائه کرده است: سوئیشرت ۳۰ ساله؛ محصولی که دوام آن به مدت ۳۰ سال تضمین شده است. سؤال اینجاست که چرا یک سوئیشرت باید ۳۰ سال دوام داشته باشد و چرا چنین فکری به ذهن تام کریدلند رسیده است؟

به گفته ی خود تام، او محصولش را در جهت مقابله با لباس های ارزان قیمت و بی کیفیت ارائه کرده است؛ لباس هایی که به صورت انبوه توسط برخی از فقیر ترین انسان ها در فقیر ترین کشورهای دنیا تولید می شوند و می توان خیلی سریع و ارزان آنها را وارد هر بازاری کرد. تام در این باره می گوید: «لباس های بی کیفیت و دم دستی به محیط زیست آسیب می رسانند، برای مشتریان گران تر تمام می شوند و زحمات طراحان و تولید کنندگانی که واقعاً برای تولید لباس های با دوام و با کیفیت تلاش می کنند را زیر سؤال می برند».

در ادامه ی این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ایده ی سوئیشرتی با دوام ۳۰ ساله ممکن است در دنیای مُد که هر دقیقه در حال تغییر و تحول است کمی غیر عاقلانه به نظر برسد، اما محصول تام جذابیت زیادی پیدا کرده است. خود او می گوید: «من برند تام کریدلند را در اوایل سال ۲۰۱۴ با وام دولتی تأسیس کردم و افتخار آن را داشته ام که در اولین سال فعالیت خود، برای شخصیت های معروف و بازیگران زیادی لباس تولید کنم».

اما تام چگونه به این موفقیت ها دست پیدا کرد؟ ۳ نمونه از عادت های مهمی که تام کریدلند را به موفقیت رسانده اند از این قرار هستند:

۱- سخت کوشی

داشتن آزادی انتخاب در مورد ساعت های کاری یکی از بارز ترین جذابیت های داشتن کسب و کار خودتان است، اما بدون داشتن هیجان و انگیزه برای کار بیشتر، کسی به جایی نخواهد رسید. این مسئله در روزهای اولیه ی راه اندازی یک کسب و کار یعنی صبح زود بیدار شدن، تا دیروقت کار کردن و آخر هفته و تعطیلی نداشتن. تام در این باره می گوید: «کار من، تام کریدلند، به عنوان تنها کارمند تمام وقت این برند، به معنای واقعی کلمه ۲۴ ساعته و هفت روز هفته است، اما من به آن عشق می ورزم».

۲- سازماندهی

داشتن برنامه ای روزانه برای هفته ی پیش رو می تواند تفاوت چشمگیری در نتایج به وجود بیاورد. کریدلند در این باره می گوید: «من یک ساعت از بهترین زمان های هفته ام را به برنامه ریزی ۷ روز آینده و دستاوردهایی که برای برندم در نظر دارم اختصاص می دهم. من یک نقشه ی راه نیز دارم که اهداف بلند مدت ترِ یک تا دو سال آینده ام را در آن مشخص کرده ام». داشتن سازماندهی مناسب به اندازه ی بهره مندی از استعداد و یا سخت کوشی اهمیت دارد، چرا که لازم است این دو ویژگی به شکلی مؤثر در مسیر رسیدن به موفقیت هدایت شوند.

۳- انجام کار از روی عشق و علاقه

کار کردن از روی عشق و علاقه باعث خرسندی شما خواهد شد و در نتیجه کیفیت کاری که انجام می دهید را بهبود خواهد بخشید. همه ی ما مجبوریم برای گذران زندگی خود کار کنیم، اما اگر بتوان کاری کرد که پول، محصول جانبی کاری باشد که از انجامش لذت می بریم، احتمال اینکه کار ما نتایج بسیار بهتری برایمان به ارمغان بیاورد بسیار بیشتر خواهد بود.

سوئیشرتی با ۳۰ سال دوام تضمین شده، نمادی است از اثربخشی کار با کیفیت در برابر کاری که صرفاً از روی انجام وظیفه انجام می شود. فرقی نمی کند محصول ما چه باشد. نگاه ما در انجام هر کاری می تواند کیفیت آن را به گونه ای تحت تأثیر قرار دهد که نتیجه ی آن ماندگاری زحمات شما برای سال های متمادی خواهد بود؛ چیزی که مشتریان شما به طور قطع آن را درک خواهند کرد و برای این تفاوت اهمیت قائل خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فرلایت
    فرلایت | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    ایران اگر بود به خاطر مشکوک بودن به داشتن سندروم داون احتمالا بازداشت و بستری می‌شد

  • م
    م | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    ي ﺳﺖ ﻣﺜﻪ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﻮﺑﻪ...! ﺁﺩﻣﻮ ﺷﺎﺩ ﻧﮕﻪ ﻣﻴﺪاﺭﻩ ;)

  • سینا
    سینا | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    بود ایران لبو فروش خوبی میشد حییییییف

مطالب پیشنهادی