ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Niniette آشنا شوید؛ قایق 2.2 میلیون دلاری بوگاتی برای علاقمندان به وسایل لوکس

بوگاتی که از شناخته شده ترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس در دنیا به شمار می رود در حال حاضر هیچ ماشینی را در دست ساخت ندارد و هنوز تا رونمایی از مدل بعدی اتومبیل افسانه ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

بوگاتی که از شناخته شده ترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس در دنیا به شمار می رود در حال حاضر هیچ ماشینی را در دست ساخت ندارد و هنوز تا رونمایی از مدل بعدی اتومبیل افسانه ای ویرون آن که طبق اخبار جدید کایرن نام دارد نیز ماه ها زمان باقی مانده است.

اما این بداند معنا نیست که علاقمندان به خرید محصولات شرکت مورد بحث نیز باید ماه ها منتظر بمانند چراکه این شرکت وسایل لوکس دیگری را نیز با برند خود ارائه می کند که از آن جمله می توان به کشتی Niniette اشاره نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Niniette یکی از سه قایق لوکسی است که طولی بین 12 الی 26 متر دارند و توسط کمپانی قایق ساز پالمر جانسون تولید می شوند که لایسنس بوگاتی را برای این سری از محصولاتش دریافت کرده است.

این قایق به نام لیدیا بوگاتی دختر بنیانگذار این شرکت هم شناخته می شود. همانطور که از یک کشتی دارای برند بوگاتی انتظار می رود، هر سه سری آنها بدنه ای از جنس  تیتانیوم و فیبر کربنی دارند و علامت تجاری آبی رنگ این شرکت را نیز یدک می کشند.

البته نباید انتظار داشت که سرعت Niniette با یک خودروی مدل ویرون برابری کند چراکه بیشینه سرعت این قایق برابر با 38 گره یا 70 کیلومتر بر ساعت عنوان شده که برای یک قایق عظیم الجثه مانند این زیاد هم هست.

کوچک ترین مدل این قایق، 13 متر طول دارد و قیمت آن از 2 میلیون دلار شروع می شود اما علاقمندان به مدل بزرگ تر با 19 متر طول نیز لازم است دست کم 3.25 میلیون یورو برای خرید آن پرداخت نمایند و جالب است بدانید که قیمت مدل بزرگ تر با طول 26 متر هم هنوز حتی اعلام نشده است.

همانطور که مشاهده کردید این قیمت ها به هیچ وجه پایین نیستند و در صورتی که خواهان اعمال پاره ای تغییرات نظیر سکان الماس نشان یا سرویس بهداشتی طلاکاری شده برای آن باشید لازم است که مبلغ اضافه ای را پرداخت نمایید.

در پایان باید اشاره کنیم که زمان مورد نیاز اعلام شده برای ساخت هر کدام از این قایق ها طبق اعلام شرکت پالمر جانسون برابر با 12 ماه است و این یعنی ثروتمندان علاقمند به خرید Niniette باید دست کم تا سال 2017 میلادی منتظر بمانند تا قایق به دستشان برسد.

bugatti-niniette-palmer-johnson-yacht-2-970x647-c

bugatti-niniette-palmer-johnson-yacht-4-970x647-c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • FG09
    FG09 | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    قایق من 90کیلومتر میزنه وجت اسکی ام بهش نمیرسه موتور یاماها 7.4لیترحاضرم بااین بوگاتی لگن ایتالیامسابقه بدم.تو دریا فقط یاماها

  • Alireza Darouei
    Alireza Darouei | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    رودخونه هم باز بستند.نمیشه استفاده کرد :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی