ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل منتشر کرد: اپلیکیشن Cardboard Camera برای تهیه تصاویر واقعیت مجازی

تا امروز اپلیکیشن های متعددی برای گوگل کاردبورد، هدست واقعیت مجازی گوگل منتشر شده اند، اما فقط جای اپلیکیشن اختصاصی خود کمپانی در میان آنها خالی بود. این اتفاق بالاخره افتاد و غول موتورهای جستجو ساعاتی پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

تا امروز اپلیکیشن های متعددی برای گوگل کاردبورد، هدست واقعیت مجازی گوگل منتشر شده اند، اما فقط جای اپلیکیشن اختصاصی خود کمپانی در میان آنها خالی بود. این اتفاق بالاخره افتاد و غول موتورهای جستجو ساعاتی پیش اپلیکیشنی تحت عنوان Cardboard Camera را برای این هدست روانه پلی استور کرد.

Cardboard Camera امکانات چندان کاملی ندارد، اما با آن می توانید تصاویر واقعیت مجازی خلق کنید تا قادر به تماشای آنها در هدست کاردبورد باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کار با اپلیکیشن بسیار ساده است: کافیست آن را باز کرده و ضبط را آغاز کنید. سپس موبایل را در یک حرکت دایره وار بچرخانید تا یک تصویر پانوراما بگیرید. اپلیکیشن برای داشتن تجربه ای بهتر، می تواند عمق تصویر را اندازه گرفته و صداها را هم ضمیمه آن کند. پس از اتمام کار، حالا می توانید به تماشای نتیجه در هدست کاردبورد بنشینید.

unnamed

متأسفانه تصاویر خلق شده با این اپ دید 360 درجه ای به شما نمی دهند، بنابراین با نگاه کردن به پایین و بالا هیچ چیزی نمی بینید. نکته نا امیدکننده تر این که امکان اشتراک گذاری آنلاین این تصاویر نیز در اختیارتان قرار داده نشده.

در نسخه فعلی Cardboard Camera، کلیه تصاویر در حافظه موبایل ذخیره می شوند که البته گوگل وعده داده که در بروزرسانی های بعدی، امکان اشتراک گذاری آنلاین تصاویر و همچنین پشتیبانی از دیگر هدست های واقعیت مجازی را هم به اپلیکیشن خواهد افزود.

Cardborad Camera را می توانید هم اکنون با مراجعه به گوگل پلی دانلود کنید. گوگل تا این لحظه سخنی از ارائه این اپ برای دستگاه های iOS به میان نیاورده، اما عرضه آن برای این سیستم عامل چندان هم دور از انتظار نیست.

Cardboard Camera

Cardboard Camera

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: انددروید حجم: 33 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    از کجا دانلود کنم هاااااااا

    هنوز تو ایران نیومده

مطالب پیشنهادی