ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز در فکر ورود به حوزه واقعیت مجازی است

هدست های واقعیت مجازی بازار داغی را ایجاد کرده اند. اما با این حال کسی نمی داند که سرنوشت آن ها طی دو الی سه سال آینده چگونه خواهد بود. مدیران مالی شرکت ها هم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

هدست های واقعیت مجازی بازار داغی را ایجاد کرده اند. اما با این حال کسی نمی داند که سرنوشت آن ها طی دو الی سه سال آینده چگونه خواهد بود. مدیران مالی شرکت ها هم اکنون فشار بسیاری روی تیم های توسعه دهنده وارد کرده اند و دوست دارند اگر این حوزه موفقیت کسب می کند، جزو اولین ها باشند.

شرکت الکترونیک آرتز نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین ناشران حوزه بازی های ویدیویی تاکنون تمایلی به بازار واقعیت مجازی نشان نداده است. از سوی دیگر، یوبیسافت با معرفی یک بازی در جریان PlayStation Experience نشان داد که همیشه پیشگام خواهد بود.

اخیرا، استودیو DICE شروع به استخدام مهندسینی کرده که قابلیت واقعیت مجازی را به موتور بازی سازی Frostbite بیاورند. ارتقای موتور قدرتمند و با کیفیتی که این روزها در عناوین متعددی نقش اصلی را ایفا می کند، قطعا یکی از اولویت های الکترونیک آرتز خواهد بود. آنریل انجین و یونیتی نیز پیش از این پشتیبانی از واقعیت مجازی را اعلام کرده بودند و کرایتک با دموی اخیری، قدرت بی نظیر کرای انجین را به رخ کشید. قطعا الکترونیک آرتز از این موج عقب نخواهد ماند.

همانند Wii U، یوبیسافت و الکترونیک آرتز در ابتدای مسیر همراه پلتفرم جدید هستند اما اگر قرار باشد موفقیتی از این طریق کسب نشود، توسعه دهندگان هم میلی به هدر دادن سرمایه خود نخواهند داشت. با توجه به پشتیبانی سونی، فیسبوک و والو از این جریان، بعید به نظر می رسد که واقعیت مجازی با شکست مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی