ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چین بیش از 200 اپ استور برای اندروید دارد اما گوگل پلی در این میان بی نصیب مانده

با اینکه اندروید در زمینه بازی های موبایلی همیشه یک درجه پایین تر از iOS قرار دارد و نمی تواند در این زمینه خیلی رجزخوانی نماید اما کاربران بسیاری هم در سراسر دنیا به آن ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

با اینکه اندروید در زمینه بازی های موبایلی همیشه یک درجه پایین تر از iOS قرار دارد و نمی تواند در این زمینه خیلی رجزخوانی نماید اما کاربران بسیاری هم در سراسر دنیا به آن علاقه مند هستند. به طور مثال، حدود 80 درصد از کاربران تلفن هوشمند در کشور چین از دیوایس های اندرویدی استفاده می کنند که نشانگر موفقیت این پلتفرم به شمار می رود.

اما متاسفانه این سیستم عامل سوددهی چندانی برای شرکت ساکن مانتین ویو در این امپراطوری ندارد. در حالیکه گوگل پلی هنوز نتوانسته در کشور یاد شده جایگاهی برای خود پیدا کند، موسسات جانبی دیگر همه بازار را قبضه نموده اند. در حال حاضر بیش از 200 اپ استور متفاوت در این سرزمین در حال رقابت با یکدیگر و جذب کاربران بیشتر هستند و صرف نظر از فراوانی اپلیکیشن ها، توزیع یک بازی در بازار اپلیکیشن های سرزمین اژدهای سرخ چندان آسان نخواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سه فروشگاه برتر اپ در کشور مورد بحث، 360 Mobile Assistant، Myapp و Baidu Mobile Assistant هستند. شرکت 360 MA که توسط کمپانی Quihoo Software توسعه یافته دست کم 400 میلیون کاربر دارد. دومین فروشگاه یعنی Mypp  که تولیدکننده های مسنجر معروف وی چت آن را راه اندازی کرده نیز روزانه پاسخگوی ۱۱۰ میلیون درخواست دانلود است. در آخر هم باید به Baidu اشاره کنیم که توسط بزرگ ترین موتور جستجوگر کشور مذکور تولید گشته و دو از 10 اپلیکیشن محبوب و پر دانلود را منتشر می نماید.

در حالیکه کمپانی گوگل در حال یافتن راه هایی برای ارائه خدمات در چنین منطقه پویا و پرکاربری است، اپل استور، برترین و شاید تنها منبع اصلی دانلود اپلیکیشن ها توسط شهروندان چینی به شمار می رود. با نادیده گرفتن قیمت بالای اپ های این فروشگاه، حدود 65 درصد از کاربران دانلودهای خود را به طور مستقیم از اپل استور انجام می دهند. به این مفهوم که چین بازار اصلی فروشگاه اینترنتی شرکت ساکن کوپرتینو محسوب می گردد.

کشور آسیایی یاد شده در رتبه دوم بیشترین دانلود اپلیکیشن و بازی iOS  در سراسر جهان و پس از آمریکا قرار دارد و باید آن را سومین منبع درآمد این پلتفرم برشمرد.

در آخر جا دارد اشاره نماییم کاربران چینی به طور میانگین هر سه روز یکبار بازی جدیدی نصب می کنند. به این مفهوم که به یک یا چند بازی رضایت نمی دهند و دایم به دنبال عنوان های تازه و به روز در این حوزه هستند. جالب اینجاست که آمار دانلودها در آخر هفته افزایش می یابند و بدون معلوم بودن دلیل، پس از روز سه شنبه این میزان سیر نزولی می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    نمیدونم این مطالبی که شما به عنوان تیتر میذارید بیشتر خلاصه خبره تا تیتر! تیتر باید کوتاه و با ابهام باشه تا کاربرو به خواندن ادامه مطلب مشتاق کنه. در هر صورت صلاح مملکت خویش، خسروان دانند (؛

    • Rivekan
      Rivekan | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

      نمیدونم گوگل چه راه حلی برای این مشکل داره چون کاربرای چینی به این اپ استور ها عادت کردند و اگر این اپ استور ها خوب عمل کنند چرا کاربر چینی به گوگل پلی مراجعه کنه؟ قرار بود با هواوی یه کار هایی بکنند ولی از اون داستان هم که جزئیاتی هنوز منتشر نشده!

    • _Alish_
      _Alish_ | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

      این که تیتر باید مبهم باشه رو از کجات در آوردی آخه؟؟ این نوع تیترا مخصوص سایتای زرده نه سایتی مثله دیجیاتو!

مطالب پیشنهادی