ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ خواهان ثبت علامت تجاری «Duo Pixel» است

سامسونگ هر سال درخواست های متعددی را برای ثبت پتنت ها و علائم تجاری مختلف تسلیم سازمان های مربوطه در ایالات متحده آمریکا می کند اما تمامی تکنولوژی های مرتبط با آن پتنت ها هم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

سامسونگ هر سال درخواست های متعددی را برای ثبت پتنت ها و علائم تجاری مختلف تسلیم سازمان های مربوطه در ایالات متحده آمریکا می کند اما تمامی تکنولوژی های مرتبط با آن پتنت ها هم در محصولات تولیدی اش مورد استفاده قرار نمی گیرند.

این شرکت اخیرا درخواست هایی را برای ثبت پتنت مواردی نظیر تبلتی با قابلیت اسکرول کردن، تکنولوژی اندازه گیری میزان چربی بدن برای اسمارت فون ها و دستگاه هایی مانند این به ثبت رسانده.

اما براساس گزارشی که به تازگی منتشر گردیده، شرکت کره ای مورد بحث درخواست ثبت یک علامت تجاری را در تاریخ 27 نوامبر تسلیم سازمان یاد شده در آمریکا کرد که به عبارت Duo Pixel مربوط می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هنوز دقیقا مشخص نشده که معنای این عبارت چیست، با این همه، ماه گذشته خبر رسید که سامسونگ مشغول ساخت نوعی حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی یک دوم اینچی برای موبایل گلکسی اس 7 است.

طبق گزارشات، ابعاد پیکسل های حسگر یاد شده به مراتب بزرگ تر از پیکسل دوربین اسمارت فون هاست و از تکنولوژی dual-PD (برگرفته از عبارت dual photodiode به معنای دیودهای حساس به نور دوگانه) بهره می برد.

این فناوری احتمالا شبیه به حسگر دوال پیکسل کانن عمل می کند که در واقع برای هر محدوده پیکسلی دو دیود حساس به نور (به جای یک دیود) دارد و به همین خاطر تکنولوژی فوکوس آن عملکرد سریع تری را در زمان عکاسی و فیلم برداری از خود نشان میدهد. اما شاید هم همه این فرضیات اشتباه باشند و علامت تجاری یاد شده به تکنولوژی دیگری اشاره داشته باشد.

Samsung-Trademark-Application-USPTO-Duo-Pixel

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeid
    saeid | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    دیگه فوکوس سریعتر از فوکوس هیبریدی سونی رو تصور کردن محاله

مطالب پیشنهادی