ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس های قدیمی با نصب اندروید 6.0.1 از قابلیت اجرای سریع اپلیکیشن دوربین برخوردار می شوند

همانطور که می دانید، گوگل از دیروز انتشار اندروید 6.0.1 را آغاز کرده و ایمیج های کارخانه ای آن هم اکنون آماده دانلود هستند. از جمله قابلیت های این نسخه اضافه شدن 200 اموجی جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

همانطور که می دانید، گوگل از دیروز انتشار اندروید 6.0.1 را آغاز کرده و ایمیج های کارخانه ای آن هم اکنون آماده دانلود هستند. از جمله قابلیت های این نسخه اضافه شدن 200 اموجی جدید است که تقریبا یک هفته پیش از انتشار، در منابع خبری فاش شده بود و از آن خبر داشتیم.

اما قابلیتی که شاید از آن بی خبر بوده اید، اضافه شدن گزینه ای برای اجرای سریع اپلیکیشن دوربین برای افرادیست که نسخه 6.0.1 را روی نکسوس های 5، 6، 7 و 9 نصب خواهند کرد. با این قابلیت، کاربران نکسوس های قدیمی هم می توانند مثل صاحبان نکسوس های 5X و 6P، دو بار دکمه پاور موبایل را فشار داده تا به سرعت وارد اپلیکیشن دوربین شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با اضافه شدن این قابلیت، ورود به محیط دوربین به کمک یک دست سریع تر و آسان تر از همیشه انجام خواهد گرفت، فرقی هم نمی کند در چه صفحه ای مشغول به کار باشید. البته طی تست انجام شده توسط منبع خبر، به نظر می رسد که این قابلیت در عمل چندان هم بی نقص نیست. از آنجا که مبنای کار بر فشردن دکمه پاور بوده، ممکن است با این کار به جای باز شدن دوربین شاهد خاموش شدن صفحه موبایل باشید.

ضمنا اگر برای قفل صفحه نمایش رمز گذاشته باشید، با دوبار فشردن دکمه پاور مستقیما وارد محیط دوربین نخواهید شد و باید در ابتدا رمز را وارد کنید. به نظر می رسد که گوگل می بایست روش های خلاقانه تری را برای ایجاد دسترسی آسان در موبایل هایش به کار بگیرد؛ قابلیتی هایی مثل ژست حرکتی دابل توئیست در موتورولا که به مراتب عملکرد بی عیب و نقص تری از شیوه عجیب گوگل به نمایش می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abbas
    abbas | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    مگه قرار نیست فقط گوشیهای که از حسگر اثر انگشت پشتیبانی میکنم به اندروید6 ارتقاع پیدا کنند

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

      نه. کی این حرفو زده؟ یکی از چیزایی که اندروید ۶ ازش پشتیبانی می کنه حسگر اثر انگشته ولی دلیل نمیشه که شرط بروزرسانی، حسگر اثر انگشت باشه...

مطالب پیشنهادی