ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار چند رندر و اطلاعاتی مختصر از تلفن هوشمند وان پلاس ۳

وان پلاس شرکتی شناخته شده در عرصه ی اسمارت فون ها به حساب می آید که تا به امروز سه تلفن هوشمند را به جهانیان معرفی کرده و دو عدد از آنها یعنی وان پلاس ۲ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

وان پلاس شرکتی شناخته شده در عرصه ی اسمارت فون ها به حساب می آید که تا به امروز سه تلفن هوشمند را به جهانیان معرفی کرده و دو عدد از آنها یعنی وان پلاس ۲ و وان پلاس اکس طی سال جاری میلادی رونمایی شده اند.

این موبایل ها به خاطر کیفیت بالای ساخت، کارایی نسبتاً قابل توجه سخت افزاری و نرم افزاری و در نهایت قیمت به شدت مقرون به صرفه هواداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب کرده اند و شاید منفی ترین نکته ممکن در رابطه با آنها را بتوان به سیستم دعوتنامه ای نسبت داد که برای تهیه نمودنشان در نظر گرفته شده است.

اما از همه ی تفاسیر آمده در بالا که بگذریم امروز شایعاتی تازه در رابطه با پرچمدار بعدی کمپانی مورد بحث موسوم به وان پلاس ۳ در اینترنت انتشار یافته که برخی از جزئیات مرتبط به این موبایل را فاش می سازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعات بسیار محدودی که اکنون در سایت های مختلف درج گشته توسط یکی از منابع شناخته شده یعنی @upleaks لو رفته اند. این منبع می گوید پرچمدار بعدی وان پلاس یا همان وان پلاس ۳ از چیپست چهار هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد و به نمایشگری با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود.

البته @upleaks خاطر نشان کرده هنوز در مورد قطعی بودن این داده های اندک نمی توان اظهار نظری نمود و با توجه به عدم اطمینان به افرادی که اطلاعات مذکور را در اختیارش گذاشته اند باید برای مطمئن شدن از صحت شان قدری صبر پیشه کرد. ضمناً متاسفانه وی جزئیات بیشتری از محصول یاد شده را نیز فاش نساخته.

در کنار آنچه پیش تر ذکر گشت چند رندر منتسب به وان پلاس ۳ هم منتشر شده که می توانید آنها را در انتهای مطلب مشاهده کنید. نباید از خاطر برد که ممکن است این رندرها به نمونه ای اولیه از دیوایس تعلق داشته و در طول زمان دچار تغییراتی جدی شوند خصوصاً‌ که هنوز تا عرضه پرچمدار بعدی شرکت مورد اشاره فرصت بسیار زیادی باقی مانده.

اگر به خاطر داشته باشید وان پلاس ۲ با نمایشگری ۵.۵ اینچی و دارای کیفیت تمام HD به همراه ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، اندروید ۵.۱ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفت و باید منتظر ماند و دید شرکت سازنده آن پرچمدار بعدی را شامل چه ارتقاهایی خواهد ساخت و آن را به چه شکل بهبود خواهد بخشید.

نظر شما در این رابطه چیست و چه انتظاراتی از وان پلاس ۳ دارید؟

OnePlus-3-render-leak_1 OnePlus-3-render-leak_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    این گوشیا برا چینیا و هندی ها خوبه.تو ایران که ماشاالله هیچی براشون نیست.
    به نظر من گوشی که ایجوری باشه(بدون خدمات تو ایران) اگه قیمتش بالای 100 دلار باشه ارزش خرید نداره جون دلالای عزیز...

  • simorq
    simorq | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    کلا شرکت باحال و دوست داشتنیه ولی وان پلاس ۲ واقعا طراحیش جالب نبود و اصلا رغبت نکردم بهش فکرکنم ولی وان پلاس ۱ و وان پلاس ایکس تقریبا کامل بودن . البته قیمتش هم جالب نیست تو ایران و وان پلاس ۲ تقزیبا قیمتش نزدیک به جی ۴ و اس ۶ میشه . بلکم مسترکارد راه بیفته بشه مستقیم بخریم

مطالب پیشنهادی