ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در فکر گردآوری یک تیم اختصاصی برای توسعه تکنولوژی های مرتبط با ماشین های خودران است

کمپانی کره ای سامسونگ در حوزه های متنوعی فعالیت می کند و از کشتی های باربری گرفته تا تلفن های هوشمند و وسایل برقی خانه را می توان در شناسنامه کاری آن پیدا نمود. اما ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

کمپانی کره ای سامسونگ در حوزه های متنوعی فعالیت می کند و از کشتی های باربری گرفته تا تلفن های هوشمند و وسایل برقی خانه را می توان در شناسنامه کاری آن پیدا نمود. اما گویا این چرخه وسیع از انواع کالاها چندان روحیه زیاده خواه این شرکت را راضی نمی کند و اکنون تصمیم گرفته ماشین خودران را نیز به فهرست ساخته هایش اضافه نماید.

غول تکنولوژی کره ای امروز اعلام نموده در حال راه اندازی تیمی جدید است که به طور اختصاصی برای توسعه تجارت مربوط به ماشین های خودران این کمپانی فعالیت نماید و همه تمرکزش را بر تولید تکنولوژی های این نوع خودروها بگذارد.

در بیانه خبری یاد شده، سامسونگ اشاره داشته که ماموریت کاری تیم مذکور بیشتر تمرکز بر جنبه ابزارهای سرگرمی و فناوری های جدید برای ماشین های بدون راننده خواهد بود تا اینکه بخواهند فناوری های موجود در این زمینه را بازسازی نمایند. در ضمن تاکید کرده این گروه باید ایده های خلاقانه و مبتکرانه داشته باشند تا بتوانند مشتری های زیادی را در آینده به سمت اتومبیل های خود بکشانند.

در آخر هم جا دارد اشاره کنیم کمپانی های متعددی در حوزه تولید ماشین های خودران فعالیت دارند و این فناوری فقط به شرکت هایی همانند گوگل و تسلا محدود نمی شود. به طور مثال، اپل نیز چندی پیش علاقه خود به ورود به این زمینه را اعلام نموده بود و سامسونگ هم که هرگز دوست ندارد از هیچ قافله ای عقب بماند، دست به کار شده و باید دید با چه محصولاتی در آینده، علاقه مندان خود را سوپرایز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    یعنی اگه گوگل یا مخصوصا اپل بیان بگن ما داریم روی تکنولوژی آبیاری گیاهان دریایی کار می کنیم سام سونک از فرداش اعلام میکنه مام هستیم.

مطالب پیشنهادی