ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل «پرفیوم» از HTC با اندروید ۶.۱ در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد

در ماه های اخیر گفته می شد که HTC قصد دارد موبایل بعدی پرچمدار خود را با نام O2 و در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی رونمایی کند. اکنون ولی خبر تازه ای از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

در ماه های اخیر گفته می شد که HTC قصد دارد موبایل بعدی پرچمدار خود را با نام O2 و در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی رونمایی کند. اکنون ولی خبر تازه ای از سوی یکی از اکانت های فاش کننده اطلاعات مرتبط با گجت های دیجیتالی در توییتر با نام LlabTooFeR منتشر شده که جزییات تازه ای را در خصوص برنامه های شرکت تایوانی برای سال ۲۰۱۶ در اختیار علاقمندان به دنیای تکنولوژی گذاشته است.

بر اساس اخبار تازه به نظر می رسد که HTC در پی توسعه موبایلی با کد Perfume است که البته شاید این کد، صرفا اسم رمز پروژه در دست توسعه از سوی شرکت یاد شده باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حال حاضر تنها اطلاعاتی که از موبایل Perfume در دست هستند، عرضه آن با اندروید ۶.۱ و همچنین رابط کاربری خود HTC به نام سنس با نسخه ۸ است.

توسعه رابط کاربری Sense در دست خود HTC بوده و می تواند هر زمان که بخواهد آن را در اختیار کاربران تلفن های هوشمند قرار دهد اما تاریخ عرضه اندروید ۶.۱ ارتباطی با شرکت تایوانی نداشته و گوگل در موردش تصمیم می گیرد.

این در حالیست که گوگل در ماه گذشته نسخه ۶.۰ را عرضه داشته و اکنون در پی انتشار اندروید ۶.۰.۱ برای دستگاه های سری نکسوس است.

احتمالا نزدیک ترین زمانی که گوگل بخواهد نسخه مورد بحث از پلتفرم اندروید را منتشر نماید، در کنفرانس توسعه دهندگان یا همان Google I/O خواهد بود که باز هم احتمالا در ماه ژوئن سال آینده میلادی برگزار می شود. در نتیجه و با توجه به اطلاعاتی که منتشر گشته اند، تلفن همراه «پرفیوم» در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که تلفن همراه O2 در ابتدای سال ۲۰۱۶ عرضه می گردد و در نتیجه به نظر می رسد که پرفیوم، یا یک میان رده سطح بالا و یا پرچمداری برای نیمه دوم سال ۲۰۱۶ باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی
    علی | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    در حالیکه سامسونگ و ال جی تاااازه به فکر بدنه با کیفیت افتادن، اچ تی سی سالهاست بدنه هاش چه فلزی چه پلی کربناتش عالین.فقط باید روی دوربینش کار کنه!

  • Masoud
    Masoud | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    اچ تي سي ضخامت پرچمداراش خيلي زياده بايد يه فكر اساسي براش بكنه حد اقل 2mm كمترش كنه
    نميتونم بگم حتما طراحيشو عوض كنه ولي حداقلش با كاهش ضخامت و كاهش حاشيه صفحه نمايش ميتونه گوشي خوش دست و چشم نوازي توليد كنه
    واينكه اگه بخواد حسگر اثر انگشت رو مثل m9پلاس يا A9بزاره اصلا بهتره كه قيدشو بزنه چون واقعا قسمت پايين گوشي بي ريخت ميشه

  • ali
    ali | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    امیدوارم طراحیش متفاوت و جذاب باشه ولی شبیه به کدش نباشه.

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, شرکت HTC خیلی دوس داشتنی هس فکر میکنم حتی برای اون هایی که طرفدارش نباشن ! تا هم اکنون که HTC بالاترین کیفیت ساخت رو در تلفن های همراه داشته وداره , حالا سنس اونهم نسخه 8 هم یکی از امتیازات HTC هس, همین HTC one M9با ضعف های بزرگی که داشت مانند داغ کردن بیش از حد پردازنده اش اسنپدراگون810 و دوربین نچندان پیشرفته در حد پرچمدار بودنش ... اما بازهم بهترین و مقام اول کیفیت ساخت رو داشت و خیلی زیبا بود و در دست گرفتنش حسی خوبی به کاربر ارائه میکرد و میکنه و در ابتدای کار کردن سرعت خوبی هم در اجرای اپلیکیشن ها داره تا زمانی که اسنپدراگون810 به حد زیاد داغی نرسه ! بدون شک نسل بعدی HTC one M9 و این تلفن همراه پرفیومHTC و هر محصول جدیدی ازHTC درسال2016عالی خواهد بود و باعث میشه تکانی به وضعیت ثابت HTC بدهد و از رکود و مشکلش نجاتش بدهد! برای زنده ماندن HTC مجبوره که محصولی قدرتمند و کم عیب روانه بازار کنه ! برای طرفداران HTC در سال 2016 موفقیت و خوشحالی رو میخام از خداوند یکتا, خود من که طرفدار هیچ برند و محصولی خاص نیستم و فقط طرفدار هرچه که بهترین( فبلت )رو ارائه کنه و توقعات من رو برآورده کنه خواهم بود و مطمئنن خریداریش خواهم کرد درسال 2016 اگه هم مورد مناسبم پدیدار نشه بیشتر تاسال های بعد صبر میکنم ...

مطالب پیشنهادی