ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی وایو اچ تی سی با تاخیر و در ماه فروردین عرضه می شود

بعد از تاخیرهای مکرر، کمپانی تایوانی سازنده هدست واقعیت مجازی وایو، اچ تی سی، اعلام کرد که عرضه تبلیغاتی هدست جدید در ماه فروردین (آپریل) انجام خواهد شد. این کمپانی هم چنین اعلام داشته که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

بعد از تاخیرهای مکرر، کمپانی تایوانی سازنده هدست واقعیت مجازی وایو، اچ تی سی، اعلام کرد که عرضه تبلیغاتی هدست جدید در ماه فروردین (آپریل) انجام خواهد شد. این کمپانی هم چنین اعلام داشته که پیش از عرضه تبلیغاتی دستگاه، حدود 7000 کیت مخصوص توسعه دهندگان در سه ماه نخست سال آتی میلادی عرضه خواهد.

اچ تی سی پیش تر قصد داشت که عرضه هدست واقعیت مجازی خود در تا اواخر سال جاری میلادی کلید بزند، اما این تاریخ تغییر کرد و حالا دقیقا می دانیم که چه زمانی باید منتظر دستگاه وایو باشیم. با توجه به این خبر، می توان به صراحت گفت که تکنولوژی واقعیت مجازی هم چنان در مراحل نخست کار خود به سر می برد و ظاهرا حتی اچ تی سی هم نتوانست ساخت دستگاه خود را در زمان مقرر به اتمام رساند.

هدست واقعیت مجازی وایو، در حال حاضر در مرحله توسعه به سر می برد و دو کمپانی اچ تی سی و والو، غول صنعت بازی های ویدیویی و صاحب پلتفرم استیم، در ساخت آن نقش دارند. دستگاه مورد بحث، ممکن است هنگام عرضه با موانع و مشکلات زیادی مواجه شود؛ چرا که هدست هایی چون آکیلس ریفت، پلی استیشن و البته Gear VR سامسونگ، از جمله رقبای آن به شمار می روند.

در هر صورت باید دید که اچ تی سی و والو چه برنامه هایی برای هدست واقعیت مجازی جدید خود دارند. با اعلام رسمی تاریخ عرضه این هدست از سوی اچ تی سی، حالا  می توان امیدوار بود که بالاخره بتوانیم در تاریخ تعیین شده، به هدست وایو دست یابیم و بیش از این با تاخیر مواجه نشویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی