ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول بسته اینترنت شبانه با حجم نامحدود ارائه کرد

همراه اول یکی از قدیمی ترین و البته با سابقه ترین اپراتورهای کشور به حساب می آید. این اپراتور به تازگی خبر از ارائه یک بسته اینترنت شبانه با حجم نامحدود بر بستر شبکه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۵

همراه اول یکی از قدیمی ترین و البته با سابقه ترین اپراتورهای کشور به حساب می آید. این اپراتور به تازگی خبر از ارائه یک بسته اینترنت شبانه با حجم نامحدود بر بستر شبکه ی خود داده که در ادامه ی مطلب می توانید با مطالعه بیانیه خبری که از جانب دفتر روابط عمومی خدمات دهنده مذکور برای دیجیاتو ارسال گشته از جزئیات بسته ی یاد شده بیشتر و بهتر آگاه شوید.

اپراتور اول، بسته اینترنت شبانه با حجم نامحدود ارائه کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، قیمت این بسته برای هر مشترک، منحصر به فرد تعیین می‌شود و برای فعالسازی آن، مشترک باید کد *1000# و سپس عدد ۲ را ارسال کند.

این طرح در ادامه طرح مکالمه نامحدود (هدف رو بزن) برای هر دو گروه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول و نیز مشترکین جدید، اجرا می شود که بسته اینترنت نامحدود، یک روزه و از ساعت ۲ تا ۷ صبح تعریف شده است.

مبلغ هدف برای مشترکین اعتباری ثبت نام شده، از اعتبار ایشان کسر شده و برای مشترکین دائمی ثبت نام شده، در صورتحساب دوره منظور می‌شود.

لازم به ذکر است، مشترکین همراه اول می توانند هر دو بسته نامحدود (مکالمه و اینترنت شبانه) را به صورت همزمان فعال کنند. بسته اینترنت نامحدود شبانه تنها یکبار در طول شبانه روز برای مشترک فعال می شود و مشترکین می توانند بسته های نامحدود را به صورت همزمان با سایر بسته های اینترنت فعال کنند.

در صورتیکه مشترک همزمان بسته اینترنت با هدیه شبانه را فعال کرده باشد، اولویت با بسته ای است که زمان کمتری تا پایان آن باقیست. بسته های اینترنت نامحدود شبانه نیز مانند بسته مکالمه نامحدود، به صورت خودکار تمدید نخواهند شد.

همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • a
    a | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    ا.والا ما مکالمه رایگانشو فعال کردیم ۷تومن۱ماه رایگان.اینترنتشو نمیدونم.ولی خو گهگاه قطع و وصل مسشد صدا اما بدون هیچ تردیدی عالی بود.هرچند انگار *فعلا* دیگه همراه اول پشیمونه از کاری که کرده و هرچیی *۱۰۰۰*۱مربع رو میزنم دیگه جواب نمیده :D .تازه سایتشم دیگه بازنمیشه
    میترسم آخرش واسه این کده یجور بسته ی بدبخت کننده ای(!)چیزی بزاره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی