ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین های GoPro از این پس توسط اپل واچ قابل کنترل خواهند بود

صاحبان اپل واچ از این پس قادر خواهند بود تا به واسطه این ساعت هوشمند، کنترل اکشن کم های GoPro را در دست بگیرند. کمپانی گو پرو این قابلیت را از طریق بروزرسانی اپلیکیشن iOS ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

صاحبان اپل واچ از این پس قادر خواهند بود تا به واسطه این ساعت هوشمند، کنترل اکشن کم های GoPro را در دست بگیرند. کمپانی گو پرو این قابلیت را از طریق بروزرسانی اپلیکیشن iOS خود در اختیار مشتریانش قرار داده. با نصب نسخه جدید اپلیکیشن در اپل واچ، می توانید به آسانی گزینه هایی برای کنترل دوربین از روی مچتان در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن جدید گو پرو همچنین قابلیت های دیگری مثل پیش نمایش تصویر، تعویض حالات فیلمبرداری، شروع و توقف ضبط و هایلایت کردن بهترین لحظات ویدئو را برایتان فراهم می کند. مضاف بر این، در نسخه جدید اپ می توان آسان تر از همیشه به اشتراک گذاری ویدئوها پرداخت، از آنها تصاویر باکیفیت تهیه کرد و محتوای دوربین را در دسته های عکس، ویدئو، و لحظه های مهم طبقه بندی نمود.

نکته خوب دیگر اینکه حالا با اپل واچ هم می توانید از ویدئوهای طولانی خود، کلیپ های 5، 15 یا 30 ثانیه ای ساخته تا از آنها برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و یوتوب استفاده کنید.

اما خبر دیگر در مورد گو پرو این است که کمپانی یادشده در شب گذشته، پهپاد آینده اش را Karma (سرنوشت) نام نهاد که بنابر گفته مسئولین کمپانی در سال 2016 وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    خیلی عالیه
    ممنون بابت خبر

مطالب پیشنهادی