ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساندار پیچای اندروید وان
تکنولوژی

شاید ساندار پیچای در این هفته آغاز فاز دوم پروژه اندروید وان را اعلام کند

مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای، قرار است هفته آینده به هندوستان سفر کند و با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر دهلی نو برنامه های گوگل را برای بازار آن کشور تشریح نماید. برخی تحلیلگران ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای، قرار است هفته آینده به هندوستان سفر کند و با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر دهلی نو برنامه های گوگل را برای بازار آن کشور تشریح نماید. برخی تحلیلگران حدس می زنند که او ممکن است بخواهد نقشه های شرکت متبوعش برای فاز دوم طرح اندروید وان را هم به اطلاع عموم برساند. حتی گفته می شود شاید مجموعه ای تازه از اسمارت فون های ارزان قیمت مرتبط به این طرح نیز در جلسه مذکور معرفی شوند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یک سال پیش خود پیچای در همین شهر شروع پروژه اندروید وان را رسماً اعلام کرد و حالا همگان انتظار دارند وی قدم بزرگ بعدی را در این مسیر معین نماید. گروهی نیز می گویند که گوگل در این مراسم موج بعدی موبایل های تحت پروژه اندروید وان را رونمایی خواهد کرد.

تحلیلگرانی هستند که معتقدند اهالی مانتین ویو قصد دارند موبایل های اندروید وان را از این هم ارزان تر و اقتصادی تر نمایند. و همانطور که پیش از این برایتان شرح دادیم، شاید در فاز دوم دست شرکای سازنده را در انتخاب اجزای سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری باز بگذارند.

تا به امروز برنامه اندروید وان آن طور که باید (و یا گوگل انتظارش را داشت) نتوانسته در بازار هندوستان موثر واقع شود. ارائه آپدیت های نرم افزاری مستمر، در مقابل قیمت بسیار ارزان و تنوع زیاد موبایل های هندی و چینی حرف زیادی برای گفتن نداشته است.

کاهش بیش از پیش قیمت ها کار راحتی برای گوگل نیست، اما شاید بتواند کلید موفقیت اندروید وان در بازار شدیداً رقابتی هند باشد.

پیچای علاوه بر این کنفرانس قرار است به دیدار رئیس جمهور و نخست وزیر هند برود و همچنین در کالج Sri Ram دانشگاه دهلی سخنرانی کند. گوگل روی بازار به شدت در حال رشد هندوستان حساب ویژه ای باز کرده و می خواهد به هر نحو ممکن سهم خود را در این سرزمین و در مبحث دستگاه های اقتصادی مرتبط به بازارهای در حال توسعه افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی