ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو از این پس، از اکانت های جیمیل در اپلیکیشن Mail پشتیبانی خواهد کرد

دو ماه پیش، یاهو اعلام کرد که سرویس های ایمیل شخص ثالث نیز در اپلیکیشن جدید Mail مورد پشتیبانی قرار می گیرند. در آن زمان، تنها سرویس های هات میل، آوت لوک و AOL از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ آذر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

دو ماه پیش، یاهو اعلام کرد که سرویس های ایمیل شخص ثالث نیز در اپلیکیشن جدید Mail مورد پشتیبانی قرار می گیرند. در آن زمان، تنها سرویس های هات میل، آوت لوک و AOL از این قابلیت پشتیبانی می کردند.

اما حالا به نظر می رسد که سرویس جیمیل، بزرگ ترین رقیب یاهو، نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد. به لطف قابلیت های جدید Mail، اپلیکیشن مورد بحث دیگر صرفا 200 ایمیل اخیر را برایتان به نمایش نمی گذارد؛ بلکه کاربر می تواند به تمام آرشیو جیمیل خود دسترسی داشته باشد.

در همین حال و از آن جایی که کاربر در حال استفاده از اکانت جیمیل خود روی اپلیکیشن یاهو است، می تواند به جستجو در میان تمام اکانت ها و آرشیو سرویس های مختلف پرداخت. با این همه، اپلیکیشن Mail در کنار پشتیبانی از جیمیل، قابلیت های دیگری نیز به ارمغان می آورد.

برای مثال به لطف سیستم مدیریت مخاطبان جدید، اپلیکیشن به صورت خودکار، دریاف کنندگان ایمیل های شما را براساس تاریخچه فعالیت تان، دسته بندی می کند. هم چنین راهی جدید برای ورود به اکانت یاهو در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به وارد کردن پسوود صورت می گیرد. سرویس جیمیل، از امروز در هر دو نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن Mail مورد پشتیبانی قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما صابری
    نیما صابری | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    یاهو عقلشو از دست داده : )))

مطالب پیشنهادی