ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر تصویری دیگری از لومیا ۸۵۰ مایکروسافت

در هر مقطع زمانی، یک موبایل از سازنده ای بنام در راس توجهات قرار گرفته و تصاویر زنده یا رندر شده به همراه اطلاعاتی حقیقی یا ساختگی از آن افشا می گردند. از ابتدای هفته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در هر مقطع زمانی، یک موبایل از سازنده ای بنام در راس توجهات قرار گرفته و تصاویر زنده یا رندر شده به همراه اطلاعاتی حقیقی یا ساختگی از آن افشا می گردند.

از ابتدای هفته گذشته تا کنون، نوبت لومیا ۸۵۰ بوده که در مرکز توجهات قرار گیرد و حالا «evleaks»، تصویری تازه از این موبایل را منتشر نموده که خبر از حضور آن در میان خانواده لومیا با ۴ حالت رنگ مختلف دارد.

پروژه توسعه لومیا ۸۵۰ مایکروسافت با نام رمز «Honjo»  در دست ساخت است و تصویری که امروز از آن انتشار یافته، خبر می دهد که اهالی ردموند تصمیم دارند تا میانرده جدیدشان را در ۴ حالت رنگی مختلف به دست کاربران برسانند؛ پنل سیاه رنگ دارای نمونه های رز گلد و خاکستری است در حالی که پنل سفید رنگ دستگاه شامل نمونه های طلایی و رزگلد می شود. در تصاویری که روزهای گذشته از این تلفن همراه به بیرون درز کرده بودند نیز می شد نمونه ای سفید و طلایی رنگ را مشاهده کرد.

پیش از این گفته شده بود که این تلفن هوشمند که بر بستر نرم افزاری «ویندوز ۱۰ موبایل» به کار مشغول خواهد بود و همچنین از نمایشگری ۵.۷ اینچ به همراه رزولوشن 1080P و اسنپدراگون ۶۱۷ به عنوان چیپست مجتمع بهره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۲ آذر ۱۳۹۴

    واقعا دردسری شده این دوربین بیرون زده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی