ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک در مورد اپل: ادامه دار شدن خصومت ها به نفع هیچکس نیست

اوایل پاییز امسال بود که ایلان ماسک در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی به نام Handelsblatt ادعا کرده بود: «اپل بدترین مهندسان تسلا را به خدمت می گیرد» و گفته بود ما به شوخی از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

اوایل پاییز امسال بود که ایلان ماسک در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی به نام Handelsblatt ادعا کرده بود: «اپل بدترین مهندسان تسلا را به خدمت می گیرد» و گفته بود ما به شوخی از شرکت ساکن کوپرتینو به عنوان گورستان تسلا یاد می کنیم. همچنین برنامه های این شرکت موفق آمریکایی در حوزه ساخت اتومبیل های خودران را به تمسخر گرفته بود.

در ادامه اما، نظرات مدیر کنونی کمپانی های اسپیس اکس و تسلا موتورز در این باره به ایجاد نوعی تبلیغات منفی در کشور آمریکا منجر گشت و او به منظور خاتمه بخشیدن به این امر، در توئیتر جمله ای مبنی بر اینکه از اپل متنفر نیست پست نمود و اینطور نوشت که از نظر وی شرکت یاد شده بسیار بزرگ است و افراد با استعدادی در آن به کار مشغول هستند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ماسک در مصاحبه دیگری هم که پیشتر با مجله GQ انجام داده بود و امروز منتشر شده، اظهار داشته شکرآب کردن رابطه و ایجاد خصومت در میان دو شرکت تسلا و اپل به هیچ عنوان کار درستی نیست و راه به جایی نخواهد برد. همچنین جا دارد اشاره کنیم خبرنگار مجله GQ نظر مدیر تسلا در مورد استیو جابز را جویا گشته و او در پاسخ گفته هنگامی که جابز را ملاقات کردم به نظر انسان خودپسندی بوده.

اما در ادامه سعی کرده لحن خود را کمی بهتر نماید و وقتی خبرنگار از او می پرسد که آیا نظراتش در مصاحبه با Handelsblatt بیانگر حس واقعی اش بوده یا خیر، ایلان ماسک از پاسخگویی طفره رفته و بیان داشته: «بهتر است در این رابطه با هم صحبتی نداشته باشیم. ایجاد دشمنی میان شرکت ها هیچ نفعی نخواهد داشت. منظور این نیست که بخواهم از اپل دلجویی کنم اما دوست هم ندارم هیچ نوع خصومتی میان دو شرکت ایجاد گردد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    دلیل اینکه چندماه هست که فیدسایت خرابه وچندبارهم گزارش کردم ولی بررسی نمیشه چیه؟؟؟
    اگه قرارنیست درستش کنیدلطفا خبربدین تااینقدر پیام ندم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی