ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Eva آشنا شوید: موتورسیکلت الکتریکی که با هر بار شارژ 200 کیلومتر را طی می کند

کمپانی ایتالیایی «انرژیکا» که در حوزه طراحی و ساخت موتورهای برقی فعالیت دارد، به تازگی یک موتورسیکلت الکتریکی به نام Eva را روانه بازار نموده که قادر است با یک بار شارژ 200 کیلومتر را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

کمپانی ایتالیایی «انرژیکا» که در حوزه طراحی و ساخت موتورهای برقی فعالیت دارد، به تازگی یک موتورسیکلت الکتریکی به نام Eva را روانه بازار نموده که قادر است با یک بار شارژ 200 کیلومتر را طی کند.

با اینکه قدرت و سرعت این دستگاه بسیار عالی به نظر می رسد اما نتوانسته از رقیبان حاضر در این میدان پیشی بگیرد. به طور مثال، STORM Pulse نیز می تواند با یک بار شارژ همین میزان مسافت را طی کند. در ضمن، این موتور سیکلت را جمعی از دانشجویان دانشگاه آیندهاون در هلند طراحی کرده بودند، به این مفهوم که ایده Eva هم در نوع خود جدید یا خاص نیست اما ویژگی هایی دارد که به واسطه آنها مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته. با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد این ویژگی ها بدانید.

2-w600
«اوا» نخستین موتورسیکلت تماما برقی ساخته شده در ایتالیا به شمار می رود.
3-w600
این دستگاه هیچ گونه کلاچ یا جعبه دنده ای ندارد و در عوض از سیستم های الکترومکانیکی برای این منظور بهره می گیرد.
4-w600
سیستم الکترومکانیکی در نظر گرفته شده، روی شتاب و تنظیم سرعت این وسیله کنترل بیشتری دارد. همچنین راننده می تواند از قابلیت «سُریدن یا خلاص» استفاده نماید که وضعیتی میان شتاب و باززایی است.
5-w600
موتور سیکلت Eva علاوه بر اینکه با یک بار شارژ تا 200 کیلومتر را طی می کند، می تواند در حالت «اسپرت» به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز برسد.
1-w600
این تنها موتور سیکلت اسپرتی است که شارژر داخلی 3 کیلوواتی دارد. همچنین می توان آن را در ایستگاه های شارژ الکتریک نیز شارژ نمود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    نویسندگان عزیز دیجیاتو‌ نکنه هر چی وسیله الکتریکی هست مربوط به تکنولوژی میشه؟ بنزینی ها اصلا توشون فناوری ندارن؟ این محصولات الکتریکی اصلا جذابیت ندارن

مطالب پیشنهادی