ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در سال 2016 دو پرچمدار بهره مند از چیپست اسنپدراگون 820 عرضه خواهد کرد [شایعه]

سونی یکی از نام های مطرح صنعت تلفن همراه در دنیاست که محصولاتی فوق العاده اما با بازخورد ضعیف را به این بازار عرضه می کند. این عملکرد ضعیف اما، همواره باعث شگفتی بسیاری از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

سونی یکی از نام های مطرح صنعت تلفن همراه در دنیاست که محصولاتی فوق العاده اما با بازخورد ضعیف را به این بازار عرضه می کند. این عملکرد ضعیف اما، همواره باعث شگفتی بسیاری از کاربران شده چراکه شرکت یاد شده محصولاتی فوق العاده با بهترین حسگرهای دوربین و البته عمر باتری عالی را تولید می کند که شاید از این لحاظ کمتر رقیبی برای آن پیدا شود.

تجربه طولانی و موفق سونی در حوزه موبایل نشان می دهد که کسب موفقیت در بازار اسمارت فون برای این شرکت ژاپنی همچنان میسر خواهد بود چراکه با وجود شباهت های ظاهری در پرچمداران سری اکسپریا Z آن از سال 2013 میلادی تا به امروز، این موبایل ها همچنان امکانات خوبی را برای کاربرانشان به ارمغان می آورند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2015، موج شایعات در مورد محصولات آتی بزرگان صنعت موبایل دنیا نیز تقویت می شود و حالا خبرهایی در مورد برنامه های سال 2016 سونی برای واحد موبایلش منتشر شده است.

براساس گزارشی که توسط CNBeta انتشار یافته، سونی در نظر دارد دو تلفن هوشمند عمده و اصلی را در سال 2016 میلادی عرضه کند که هر دویشان هم از چیپست اسنپدراگون 820 بهره خواهند برد و زمان عرضه شان به ترتیب در ماه های خرداد و مهر 1394 خواهد بود.

این پرچمداران به احتمال زیاد اکسپریا Z6 و اکسپریا Z7 نام خواهند داشت هرچند که بر پایه برخی شایعات دیگر، شرکت مورد بحث در تلاش است تا مدل های دیگری از آنها تحت عنوان اکسپریا Z6 کامپکت، Z6 پلاس و Z6 آلترا را عرضه کند.

تا آنجا که در شایعات آمده، این ایده که سونی قصد دارد در سال آتی میلادی، دو پرچمدار را معرفی کند کاملا با سنت دیرینه آن برای معرفی پرچمدارانش در سال های قبل همخوانی دارد.

اما خبر منتشر شده در مورد وجود نسخه اکسپریا Z آلترا چندان هم به نظر صحت ندارد چراکه از سال 2013 میلادی تا کنون نسخه آلترا از پرچمداران این کمپانی ارائه نشده است و با در نظر داشتن اینکه مدل اکسپریا Z5 پریمیم نمایشگری 5.5 اینچی را درخود جای داده، به نظر می آید که این مدل بزرگ ترین نسخه از پرچمداران سونی باشد و احتمالا همان امکانات مدل آلترا را در خود دارد.

در هر صورت، آنچه روشن است، باید منتظر ماند و دید که سونی چه برنامه هایی را در سال جدید میلادی به مرحله اجرا در می آورد. گزارشی که جدیدا در این باره منتشر شده نشان میدهد که در ماه ژانویه (یعنی همزان با نمایشگاه CES) خبری از رونمایی یک موبایل جدید از سوی سونی نخواهد بود.

با وجود آنکه این رویداد در واقع همان میعادگاه اصلی هواداران سونی با تلفن های هوشمند سری اکسپریا Z آن است، هنوز مدت زمان زیادی از عرضه نسخه پریمیم اکسپریا Z5 نگذشته و چیپست اسنپدراگون 820 نیز تا فصل بهار آماده نخواهد شد، لذا انتظارمان این دست که تا معرفی پرچمدار تازه این شرکت هنوز چند ماهی زمان باقیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • saman
    saman | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    همین الانش هیچکی نمیتونه با سونی رقابت کنه

  • علی
    علی | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    فعلا آفتابه سازسامسونگه بد جوریم تو کف دوربین جدیده سونیه بخش دوربینشم که کم آورد درشو تخته کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی