ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه رایگان بازی PES 2016 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم سونی عرضه شد

همان طور که چندی پیش برایتان نوشتیم، کمپانی کونامی قصد داشت تا نسخه ای رایگان با امکانات محدود از PES 2016 (بررسی دیجیاتو) را برای پلتفرم های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

همان طور که چندی پیش برایتان نوشتیم، کمپانی کونامی قصد داشت تا نسخه ای رایگان با امکانات محدود از PES 2016 (بررسی دیجیاتو) را برای پلتفرم های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 عرضه کند.

روز گذشته، این نسخه در اختیار کاربران کنسول های مذکور قرار گرفت. از جمله امکانات این نسخه می توان به وجود 7 تیم مختلف مانند برزیل و بایرن مونیخ در حالت مسابقات دوستانه و البته بخش MyClub اشاره کرد.

در واقع هدف کونامی با عرضه این نسخه، آن بوده است که توجه گیمرها را به بخش MyClub جلب کند؛ چرا که تمام امکانات آن به اضافه خریدهای درون برنامه ای یا همان میکروترنسکشن، باز بوده و در اختیار گیمرها قرار دارند.

نسخه رایگان PES 2016 همین حالا برای پلتفرم های نسل هفتم و هشتم سونی در دسترس است. طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی کونامی، بزودی و به صورت هفتگی، آپدیت هایی برای این نسخه عرضه خواهد شد که کیفیت گیم پلی را ارتقا می دهند. باید خاطر نشان کرد که هنوز تکلیف عرضه این ورژن روی پلتفرم های دیگر مشخص نیست. تریلر این نسخه را می توانید در پایین تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    این حرکت خیلی خوبی بود ولی یه مسئله ای باقی میمونه این که پس چطوری کسب درآمد می کنه؟

مطالب پیشنهادی