ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری از پرچمدار بعدی کمپانی Letv با نام Le Max Pro

شرکت چینی Letv بیشتر برای استریم ویدئوها در سرزمین اژدهای سرخ شناخته می شد اما اوایل امسال تصمیم گرفت نام خود را جهانی سازد و از این رو به تولید اسمارت فون روی آورد. این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

شرکت چینی Letv بیشتر برای استریم ویدئوها در سرزمین اژدهای سرخ شناخته می شد اما اوایل امسال تصمیم گرفت نام خود را جهانی سازد و از این رو به تولید اسمارت فون روی آورد.

این کمپانی در ماه آوریل سه تلفن هوشمند معرفی نمود و به این واسطه به طور رسمی وارد عرصه تولید موبایل شد و بسیار سریع هم در این حوزه رشد نمود.

نخستین موبایل های شرکت مورد بحث عبارت بودند از Le 1، Le 1 Pro و Le Max و همه آنها در کنار قیمت بسیار مناسب، امکانات عالی هم داشتند تا بتوانند با دیگر برندهای موجود در بازار به رقابت بپردازند.

اما محصولات لی تی وی به همین موارد ختم نمی گردد و دیروز در خبری برایتان نوشتیم مشخصات اسمارت فون جدید این کمپانی با نام LeMax Pro X910 در هر دو پایگاه داده آنتوتو و GFXBench منتشر گشته و اعلام شده قرار است به زودی با اسنپدراگون 820 وارد دنیای موبایل ها بشود.

امروز اطلاعات جدیدی در مورد این دیوایس منتشر گشته و برای آگاهی از آنها در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس رندرهای جدید موبایل Le Max Pro صفحه نمایش خمیده ای در بخش جلویی خواهد داشت و هیچ نوع حسگر اثر انگشتی در آن به چشم نمی خورد. البته احتمال دارد که این سنسور در پشت دستگاه تعبیه شده باشد. همچنین از این عکس ها می توان برداشت نمود که این محصول با بدنه فلزی همراه است و از این رو احتمالا یکی از پرچمداران جدید شرکت مورد بحث به شمار خواهد رفت. همان طور که در تصویر انتهای مطلب می توانید مشاهده نمایید، بلندگوهای دستگاه در بخش پشتی در قسمت پایین کار گذاشته شده.

با توجه به ویژگی های فاش شده در مورد این محصول باید گفت، Le Max Pro صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین مشخصه اصلی اش به چیپستش باز می گردد که اسنپدراگون 820 (چهار هسته ای و 64 بیتی) برای آن انتخاب شده و پردازنده گرافیکی این چیپست نیز آدرینو 530 خواهد بود.

دوربین اصلی این دیوایس 21 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 4 مگاپیکسلی و از نوع التراپیکسل انتخاب شده. گفته می شود پرچمدار آتی کمپانی چینی مورد بحث با جدیدترین نسخه اندروید همراه است و احتمال دارد در نمایشگاه CES امسال در آمریکا به طور رسمی رونمایی و تاریخ عرضه اش اعلام گردد.

در آخر نیز باید اشاره کنیم شرکت چینی مورد اشاره حدود دو هفته پیش در کشور خود یک فروشگاه رسمی به نام LeMall افتتاح نموده و به این ترتیب دیگر وقتش رسیده تا تعداد موبایل هایش را توسعه بخشد و مشتری های خاص خود را پیدا کند.

1

2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    این گوشی بین کاربرا جای خودش باز میکنه،چون اولا زیباست،با کیفیته،مقرون به صرفه اس،از همه مهمتر قدرتمنده و شاخ اپلو میشکنه،لطفا برید تست بنجمارکش با پردازنده اسنپدراگون820 بخوندید مال آیفون سیکس اس هم با پردانده A9 بخوندید،از LeMax شده 133000 و مال آیفون سیکس اس شده 123000،
    البته جا داره بگم شیائومی mi5 هم با همین پردازنده رکورد خوبی داره ولی ایده آل نیست103000،هواوی میت هست هم کولاک کرده بنجمارک پردازنده ۶۴ بیتش که ساخت خود هواوی هم هست شده93000،نوت پنج هم شده 86000،ولی بالاخره هرکدوم معایبی دارن،که میت هشت نداشتن نمایشگر کواد اچ دی هستش،ولی LeMax به نظر میاد ایده آل باشه،وقتی بیاد همه با هم میبینیم

  • morteza
    morteza | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    خیلی خشگله
    سامسونگ یاد بگیره

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    بعید میدونم بین گوشی های چینی مثل هوآوی و شیائومی، این گوشی از این برند بتونه حرفی برای گفتن دربرابر این غول های تکنولوزی چین داشته باشه.

مطالب پیشنهادی