ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوهای تبلیغاتی تازه مایکروسافت برای سرفس پرو 4 و سرفس بوک [تماشا کنید]

مایکروسافت در راستای انجام فعالیت های بازاریابی خود و جلب مشتریان بیشتر برای سرفس پروی 4 و همچنین سرفس بوک تعدادی ویدئوی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده است. نخستین سری از این تیزرها افرادی را نشان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت در راستای انجام فعالیت های بازاریابی خود و جلب مشتریان بیشتر برای سرفس پروی 4 و همچنین سرفس بوک تعدادی ویدئوی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده است.

نخستین سری از این تیزرها افرادی را نشان می دهند که شغل های مرتبط با حوزه هنر و خلاقیت دارند و یکی از این دو دستگاه را برای انجام کارهای خود دریافت می کنند.

محض اطلاع تان باید بگوییم که سرفس پروی 4 همان تبلت قدرتمند مایکروسافت است در حالی که سرفس بوک یک دستگاه هیبریدی متشکل از تبلت و نوت بوک است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از جمله افرادی که از مایکروسافت یک دستگاه رایگان سرفس بوک یا سرفس پرو 4 دریافت می کنند می توان به کایل لندری موسیقیدان، جاستینا بلکنی طراح داخلی و راوی وورا عکاس اشاره نمود.

این غول نرم افزاری ساکن ردموند همچنین دستگاهی را به رایگان در اختیار کوریدور دیجیتال قرار داده؛ شرکتی که با ویدئوهای آپلود شده روی یوتوب ارتباط دارد. این کمپانی که برای انجام فعالیت های خود به شدت به اپلیکیشن CGI وابسته است، یک دستگاه سرفس بوک را از مایکروسافت دریافت می کند و بلافاصله آن را برای تولید یک نسخه اکشن زنده از Grand Theft Auto به کار می گیرد.

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید، در جریان تعطیلات پایانی هفته مایکروسافت پیشتر به خاطر مشکلاتی که برای کاربران سرفس بوک و سرفس پرو 4 پیش آمده بود عذرخواهی کرد و اعلام نمود که در نظر دارد ظرف هفته های آتی آپدیت های تازه ای را برای آنها ارائه نماید.

چنانچه یکی از این دو دستگاه را دارید، منتظر باشید که به زودی این آپدیت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • dex
    dex | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    با نصف قیمت آیفونم میشه بهترین پرچمدارای اندرویدی با دوربین و سخت افزار بالاتر خرید... چطور اون خوبه ؟؟

  • گلمراد
    گلمراد | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    الکی گرونه
    با این قیمت اصلا نمیارزه
    با همین پول بهترین لپ تاپ رو میشه خرید

  • فرید فروتن
    فرید فروتن | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    این آخری چی بود؟!؟!؟ تبلیغ GTA چه ربطی به surface داشت؟!

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

      تبلیغ gta نبود ، همون طور که توی متن ذکر شده / این غول نرم افزاری ساکن ردموند همچنین دستگاهی را به رایگان در اختیار کوریدور دیجیتال قرار داده؛ شرکتی که با ویدئوهای آپلود شده روی یوتوب ارتباط دارد. این کمپانی که برای انجام فعالیت های خود به شدت به اپلیکیشن CGI وابسته است، یک دستگاه سرفس بوک را از مایکروسافت دریافت می کند و بلافاصله آن را برای تولید یک نسخه اکشن زنده از Grand Theft Auto به کار می گیرد.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    عجب چیزی بود ویدیو شماره 6 ، عالی بود / عاشق این سیاست مایکروسافت هستم ، کسایی که قادر باشن چیزای جذاب بسازن و داستان و .... رو منتشر کنه ، فوق العاده دستگاه هایی که بهشون انگیزه بده و باعث تفاوت داخل کارشون بشه

مطالب پیشنهادی