ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی یوبی سافت به تازگی دامینی برای کالکشن اساسینز کرید به ثبت رسانده است

با توجه به دامین جدید کمپانی یوبی سافت، به نظر می رسد که این ناشر فرانسوی روی نوعی کالکشن برای سری بازی Assassin's Creed کار می کند. این دامین جدید که «AssassinsCreedCollection.com» نام گذاری شده، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

با توجه به دامین جدید کمپانی یوبی سافت، به نظر می رسد که این ناشر فرانسوی روی نوعی کالکشن برای سری بازی Assassin's Creed کار می کند. این دامین جدید که «AssassinsCreedCollection.com» نام گذاری شده، توسط یکی از کاربران وب سایت NeoGAF مشاهده و گزارش شد.

با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این دامین و پروژه های اخیر یوبی سافت در دست نیست. با مراجعه به اطلاعات مربوط به دامین مورد بحث در وب سایت WhoIs می توان دریافت که کمپانی یوبی سافت، در تاریخ 11 دسامبر، یعنی تنها چند روز پیش، آن را به ثبت رسانده است.

طبیعتا کمپانی یوبی سافت هنوز هیچ اعلامیه ای در این باره منتشر نکرده است و حتی این احتمال وجود دارد که طبق معمول بسیاری از کمپانی های مشابه، تنها به خریداری این دامین پرداخته باشد و برنامه ای برای تولید کالکشن سری بازی اساسینز کرید نداشته باشد.

با این همه، می توان انتظار داشت که این ناشر فرانسوی، برنامه هایی برای عرضه ورژن های نسل قبلی سری اساسینز کرید برای دو پلتفرم اکس باکس وان و پلی استیشن 4 داشته باشد؛ در هر صورت، همه ما می دانیم که هرچه اساسینز کرید عرضه شود، باز هم کم است!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • شاهین
    شاهین | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    "در هر صورت، همه ما می دانیم که هرچه اساسینز کرید عرضه شود، باز هم کم است!"
    خیلی با این جملت حال کردم
    وری لایک

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    تو بین سری های Assassins Creed نسخه اول و دوم و سومش خیلی خوب بودن، Brotherhood خوب بود، Syndicate هم خوبه. ولی Unity و Revelations خیلی بد بودن. با Black Flag هم حال نکردم.

    • X
      X | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

      Black flag رو دانلود کردم ، حیف اون حجمی که هدر رفت :)

مطالب پیشنهادی