ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام ساختار سازمانی فعلی اش را حفظ خواهد کرد

بعد از شش ماه بررسی و موشکافی دقیق توسط صندوق Jana Partners، کوالکام به این نتیجه رسید که ساختار فعلی اش را حفظ کرده و واحدهای تولید چیپ و اعطای مجوز خود را از یکدیگر تفکیک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

بعد از شش ماه بررسی و موشکافی دقیق توسط صندوق Jana Partners، کوالکام به این نتیجه رسید که ساختار فعلی اش را حفظ کرده و واحدهای تولید چیپ و اعطای مجوز خود را از یکدیگر تفکیک نکند.

این شرکت که حالا بزرگ ترین تولید کننده چیپ های مورد استفاده در دستگاه های موبایل دنیا به شمار می رود امروز خبر داد که ساختار کنونی اش مزایای استراتژیک بی همتایی را برایش فراهم نموده که قابل جایگزین کردن نیست.

کمپانی مورد بحث همچنین پیش بینی هایش در مورد درآمدهای سه ماهه جاری بابت هر سهم را نیز تغییر داده و اعلام کرده که پیش بینی می کند این درآمدها از رقم پیش بینی شده قبلی بیشتر باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است که کوالکام پیشتر پیش بینی سودی 80 الی 90 درصدی را بابت هر سهم خود در  سه ماهه جاری مطرح کرده بود. جالب است بدانید که کسب و کار این شرکت در حوزه تکنولوژی سال هاست از حق امتیازهای هنگفتی می چرخد که از تکنولوژی های توسعه یافته اش در حوزه تولید چیپ جمع آوری می کند.

این شرکت همچنین پیشتر اعلام کرده بود که ساختار فعلی اش امکانی را برای آن فراهم آورده تا روابطش را با مشتریان چینی خود که تلاش دارند به بازار کشورهای دیگر راه پیدا کنند تقویت نماید.

اما خود کوالکام نیز اخیرا با مشکلاتی در این کشور و بازارهای دیگری نظیر کره جنوبی مواجه شده که از آن جمله می توان به تاخیر در امضای توافقنامه های اعطای لایسنس آن اشاره نمود.

گفتنی است که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ارزش سهام این شرکت حدودا 37 درصد تنزل داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی