ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گله مندی کاربران مدل های قدیمی تر آیفون از تبلیغی که آنها را به خرید مدل جدیدتر تشویق می کند

چندی است که کاربران آیفون گلایه دارند اپل تبلیغاتی را به صورت پاپ آپ برایشان نمایش می دهد و آنها را دعوت می کند که آیفون خود را به مدل جدیدتری ارتقاء دهند. ظرف یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

چندی است که کاربران آیفون گلایه دارند اپل تبلیغاتی را به صورت پاپ آپ برایشان نمایش می دهد و آنها را دعوت می کند که آیفون خود را به مدل جدیدتری ارتقاء دهند.

ظرف یک هفته گذشته، گزارشات متعددی از طریق توئیتر و ردیت منتشر شد که نشان می داد زمانی که کاربران اپ استور را باز می کردند با تبلیغاتی به صورت تمام صفحه و با همین مضمون روبرو می شدند.

درادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این تبلیغ، تصاویر حاوی عکس آیفون 6 اس با عبارت «ridiculously powerful» به معنای بی نهایت قدرتمند نمایش داده می شود و در عین حال آپشن هایی هم برای بستن تبلیغ، «دریافت اطلاعات بیشتر» یا «آپگرید آنی» مشاهده می شود.

اغلب کاربران اعلام داشته اند که بعد از آپگرید کردن سیستم عامل آیفون 5 اس یا مدل های قدیمی تر آن به iOS 9.2 این تبلیغ را مشاهده کرده اند هرچند که یکی از دارندگان آیفون 6 اس هم در توئیتر ادعا کرده که این تبلیغ را دیده است.

کاربران آیفون اما ظاهرا دل خوشی از این اقدام اپل ندارند و با در نظر داشتن ادعاهای اپل مبنی بر اینکه صرفا می خواهد کاربران را به خرید محصولاتش ترغیب نماید، این اقدام را مضحک خوانده و اعلام داشته اند که این تبلیغات باعث آزارشان شده است.

یکی از کاربران فوروم اپل اینسایدر این تبلیغات را اینطور توصیف کرده: مثل این می ماند که از خودروسازی یک ماشین ارزان قیمت خریداری کنید و بعد از آنکه دفترچه راهنمای آن را باز نمودید، متوجه شوید که شما را به خرید یک مدل بالاتر را تشویق می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • siina
    siina | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    اوااااااا باعث آزارتون میشه؟
    بیاین ایران دوتا سایت ایرانی باز کنین چی میگین؟
    عین بمب ساعتی ده تا نیو تب باز میشه
    تازه بعضا نیو تب هم نمیاد همون صفحه میره به یه سایت مضخرف دیگه

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

      تازه این که چیزی نیست. بعضا دیده شده توی خود گوگل تبلیغات پاپ آپ باز میشه یا بالای نتایج جستجو شما رو به یه پیج تبلیغاتی ویروسی هدایت میکنه
      :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی