ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در نظر دارد محصولات صوتی تازه ای را در CES 2016 رونمایی کند

زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه CES 2016 باقی نمانده است و خیل عظیم شرکت های فعال در حوزه محصولات الکترونیکی با در دست داشتن جدیدترین دستاوردهایشان به صف شده اند تا در این رویداد حضور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه CES 2016 باقی نمانده است و خیل عظیم شرکت های فعال در حوزه محصولات الکترونیکی با در دست داشتن جدیدترین دستاوردهایشان به صف شده اند تا در این رویداد حضور یابند.

این نمایشگاه قرار است که از شانزدهم تا نوزدهم دی ماه در لاس لاس وگاس برگزار شود و یکی از شرکت هایی که حضورش در این رویداد اهمیت بالایی دارد غول تکنولوژی کره، ال جی است که طیف گسترده ای از تجهیزات صوتی را آماده کرده و با دست پر به جمع حاضران لاس وگاس خواهد پیوست.

این شرکت خبر داده که در نظر دارد سه ساند بار جدید از سری Music Flow را در نمایشگاه ماه آینده رونمایی کند که SH8، SH7 و SH6 نام دارند و همگی شان هم از سرویس Google Cast و همچنین بلوتوث و اپلیکیشن Auto Music Play پشتیبانی می کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

رونمایی از این سه محصول جدید البته با سنت دیرینه الجی در این رابطه و همچنین معرفی نسل قبلی اسپیکرهای Music Flow همخوانی دارد، با این وجود، دستگاه هایی که قرار است ماه آینده به صورت رسمی از سوی این شرکت کره ای معرفی شوند از قابلیتی به نام Adaptive Sound Control یا کنترل صدای انطباقی بهره می برند که در نسل قبلی محصولات گروه موسیقی و سرگرمی این شرکت غایب بوده است.

براساس اعلام برایان وو رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی های خانگی الجی: «سیستم صوتی Music Flow به خاطر قابلیت حمل مناسب و همچنین بهره مندی از امکانات ارتباطی که کیفیت صدای بسیاری عالی را در هر زمان و هر مکان برای کاربرانشان به ارمغان می آورند، کارایی بالایی خواهد داشت. CES بزرگ ترین نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی در دنیا محسوب می شود و به همین خاطر مناسب ترین موقعیت برای رونمایی از جدیدترین ساند بارها و سیستم های صوتی سری X-Boom الجی است.»

گفتنی است که در جریان این رویداد، همچنین قرار است سه سیستم صوتی از سری X-Boom (تصویر شاخص) هم رونمایی شوند. الجی این سیستم ها را «برترین راهکارهای حوزه سرگرمی» خوانده چراکه هم قدرت صدای بالایی دارند و هم اینکه به لحاط امکانات وایرلس در سطح مطلوبی قرار می گیرند.

این سیستم ها را می توان به طیف گسترده ای از گجت ها متصل کرده و از طریق آنها محتواهای متنوعی را پخش نمود. شرکت ال جی اعلام کرده که در نظر دارد سیستم های صوتی and X-Boom و ساندبارهای خود را ظرف شش ماه آینده به بازار آمریکا عرضه کند و هنوز حرفی در مورد زمان ارائه آنها به سایر کشورهای دنیا به میان نیاورده است.

LG-Music-Flow-CES-2016-Official-Render-KK (1)
ساند بارهای الجی
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    سیستم های صوتی الجی واقعا عالی با کیفیت و با امکانات خوب هستن...

مطالب پیشنهادی