ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با VCHOK M9 LTE آشنا شوید: موبایلی که می تواند سه روز در سیمان مدفون بماند [تماشا کنید]

تولیدکننده های تلفن های هوشمند در ارائه محصولات جدید نه تنها به سخت افزار و امکانات دستگاه توجه می کنند بلکه نوین بودن طراحی آن نیز برایشان اهمیت ویژه ای دارد. اما در بیشتر مواقع ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

تولیدکننده های تلفن های هوشمند در ارائه محصولات جدید نه تنها به سخت افزار و امکانات دستگاه توجه می کنند بلکه نوین بودن طراحی آن نیز برایشان اهمیت ویژه ای دارد. اما در بیشتر مواقع موبایل هایی که راهی بازار می شوند شباهت بسیاری به هم دارند و گاهی حتی مدل های کپی شده از همدیگر به شمار می روند.

البته گاهی استثناهایی نیز در این حوزه وجود دارند. به طور مثال، باید به موبایل های جان سخت اشاره نمود که برای شرایط خاص ساخته می گردند و به همین دلیل شمایلی کاملا متفاوت از بقیه تلفن های هوشمند خواهند داشت.

در همین راستا در این مطلب اسمارت فون VCHOK M9 LTE را معرفی خواهیم نمود که به قدری جان سخت است که حتی می توانید آن را چندین روز در سیمان دفن کنید و مطمئن باشید هیچ اتفاقی برایش روی نخواهد داد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل مورد بحث، زیبا یا باریک نیست اما در عوض همراهی قابل اعتماد در شرایط سخت به شمار می رود. از نظر مشخصات نیز حرف خاصی برای بیان ندارد؛ چیپست مدیا تک MT6735 چهار هسته ای و 64 بیتی، صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 960×540 پیکسلی، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، NFC و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی اصلی ترین ویژگی های آن محسوب می گردند.

در بخش پشتی دیوایس مورد بحث یک دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه گشته و سیستم عامل اندروید 5.1 نیز به عنوان نرم افزار برای آن در نظر گرفته شده است. ویژگی Pump Express که در دل دستگاه وجود دارد نیز به شارژ شدن آن در کمترین زمان ممکن کمک می کند.

همه این موارد را نوشتیم اما باید یادآوری کنیم در این محصولات که بسیار ستبر ساخته می شوند، امکانات اهمیت خاصی ندارد و بیشتر تاکید کمپانی های سازنده، بر طراحی و جان سختی آنهاست. به طور مثال، شرکت چینی VCHOK برای نمایش استقامت بسیار بالای این محصول، موبایل را به مدت سه روز درون سیمان مدفون نموده و پس از این زمان به سراغ آن رفت تا ببینند چه بلایی بر سر دستگاه آمده. پس از شکافتن سیمان مشخص شد M9 LTE کاملا سالم مانده و هیچ بخشی از آن از کار نیفتاده است.

موبایل موردبحث در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است و همان طور که در تصاویر آن می توانید مشاهده نمایید یک لایه ضخیم از مواد شبه لاستیکی اطراف آن را پوشانده که در راستای تحقق این هدف بسیار ضروری است.

این دیوایس در رنگ های زرد و مشکی و با قیمت 270 دلار فروخته می شود.

VCHOK-M9-LTE_1-w600

VCHOK-M9-LTE_2-w600 VCHOK-M9-LTE_3-w600 VCHOK-M9-LTE_4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • خودمم
    خودمم | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    نقدوبررسیشم بزارین

  • نیما
    نیما | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    سیمان اثرات شیمیایی قوی داره رو گوشی، من خودم با سیمان کار کردم، چند روز گوشی خودم رو بردم کارگاه بتن سازی، درمدت چند روز تمام فلزاتش قابش رو سیمان از بین برد.

  • ava
    ava | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    تو سیمان که نه فشار میاد نه چیزی
    بردارن از 3 متر بندازن زمین یا بزنن روش یا بکوبنش به دیوار یا ببرن عمش 30-40 متری
    اینا مردم رو احمق فرض کردن
    داخل سیمان که هیچ فشاری به گوشی نمیاد
    بقیه گوشی ها هم بزاری سالم در میاد
    تبلیغات هست
    البته این که گوشی ضد آب و مقاوم در برابر ضربه هست قبول
    ولی این تبلیغ سیمانشون خیلی ضایع بود

    • eole
      eole | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

      دوست عزیز کلیپ رو دیدید؟ سیمان و شن رو قاطی کردند. یه بتن خخسته و ساده یعنی :) بسته به طرح اختلاط بتن ضریب انبساط متفاوتی داره :) یعنی با چیزی که توی ذهن شماست متفاوت

      همین بتن خسته ای که با چند مشت سیمان و شن درست شده رو شما با چه ضربه ای به نظرت میتونی خورد کنی؟ بهش فکر کردی؟

      زیاد هم جنبه تبلیغاتی نداره
      دوستمون هم درست میگن اثرات شیمیایی سیمان رو هم نباید نادیده گرفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی