ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از نسل چهارم تلفن هوشمند موتو اکس با بدنه ای تماما فلزی به بیرون درز کرد

در ماه جولای، موتورولا سه تلفن هوشمند جدید به نام های موتو اکس استایل (یا پیور، بسته به نوع بازار)، موتو اکس پلی و موتو جی (مدل 2015) را معرفی کرد. این سه دستگاه در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

در ماه جولای، موتورولا سه تلفن هوشمند جدید به نام های موتو اکس استایل (یا پیور، بسته به نوع بازار)، موتو اکس پلی و موتو جی (مدل 2015) را معرفی کرد.

این سه دستگاه در واقع تمامی گروه های محصول این شرکت شامل پیشرفته، میان رده و اقتصادی را پوشش می دهند و جالب است بدانید که پرچمدار موتورولا یعنی موتو اکس استایل، ابدا قیمت بالایی ندارد که این مساله باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد.

در هر صورت، موتو اکس استایل جایگزینی شایسته برای نسل دوم موتو اکس است که در سال 2014 میلادی رونمایی شد و حالا بسیاری متعجب هستند که پرچمدار بعدی این شرکت چیست و با چه اسم و امکاناتی ارائه می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته هنوز نمی توان در مورد امکانات احتمالی این دستگاه صحبت کرد اما دست کم به لطف تصویری که اخیرا از محصول مورد بحث به فضای مجازی راه پیدا کرده می توان تشخیص داد که شکل و شمایل کلی این موبایل چطور خواهد بود.

تصویری که در بالا می بینید به نسل چهارم موتو اکس تعلق دارد که انتظار می رود اواسط سال آینده میلادی معرفی شود. در نظر داشته باشید که شرکت سازنده این محصول هیچگونه اظهار نظری در مورد این تصویر نداشته و ممکن است که عکس مورد نظر به یک نمونه اولیه تعلق داشته یا از اساس ساختگی باشد.

گفته شده که نسل چهارم موتو اکس، ظاهری کاملا یکدست و صیقلی دارد اما متاسفانه امکان آنکه نگاهی به قسمت جلویی آن بیاندازیم وجود ندارد و عکس منتشر شده صرفا بخش پشتی آن را به تصویر می کشد.

همانطور که می بینید، حسگر دوربین کار گذاشته شده در قسمت پشت دستگاه کاملا بزرگ است و یک فلش ال ای دی هم در داخل سطح دایره ای شکل آن دیده می شود.

دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار گرفته اند و آنطور که از روی تصویر می توان حدس زد، دکمه های مخصوص کم و زیاد کردن صدا کاملا از هم جدا هستند.

اگر به قسمت پایینی عکس نگاه کنید، در خواهید یافت که اسپیکرهای نسل چهارم موتو اکس در قسمت پشت بدنه کار گذاشته شده اند که این نکته قطعا باعث ناامیدی کاربرانش می شود مگر آنکه موتورولا یک جفت اسپیکر هم برای سطح جلویی بدنه این موبایل در نظر گرفته شده باشد.

لازم است اضافه نماییم که این موبایل از فلز ساخته شده و این نکته نیز به راحتی از روی تصویر قابل درک است.

Motorola-Moto-X-2016-leak_1تص

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • a.k
    a.k | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    اینم اپلی شد،لعنتی

  • Sina
    Sina | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    چرا طراحی موتورولا هر نسل زشت تر میشه!؟ نمی دونم طراحی نسل ۲ چه ایرادی داشت!؟ اون از نسل ۳ اینم از نسل ۴

    • BuBo
      BuBo | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

      این نظر شما کاملا شخصیه، چون من حس میکنم قشنگتر شده

مطالب پیشنهادی