ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از سازمان بشردوستانه اش با تمرکز بر گسترش تکنولوژی پرده برداشت

مایکروسافت امروز از سازمان بشر دوستانه جدید خود با نام «بشر دوستی مایکروسافت» پرده برداشت که تمرکز اش، بر رساندن تکنولوژی های نوین به قشر گسترده تری از جامعه خواهد بود. این سازمان از زوایای مختلفی بهره مند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

مایکروسافت امروز از سازمان بشر دوستانه جدید خود با نام «بشر دوستی مایکروسافت» پرده برداشت که تمرکز اش، بر رساندن تکنولوژی های نوین به قشر گسترده تری از جامعه خواهد بود. این سازمان از زوایای مختلفی بهره مند است و از آنلاین نمودن افراد بیشتر، فضای ابری عمومی تا آموزش مهارت های دیجیتالی را دربر می گیرد. آقای برد اسمیت (Brad Smith) مدیر این طرح که از یاران قدیمی مایکروسافت هم به شمار می رود اطلاعات دقیقی را عنوان نمی کند اما خبر می دهد که به سازمان جدید، ۷۵ میلیون دلار بودجه اختصاص داده شده تا در سه سال آینده برای ارتقا دانش کامپیوتری به شکل های یاد شده تلاش کند.

آقای اسمیت در بلاگ مایکروسافت می نویسد: «با وجود گسترش جهانی، افزایش سرعت دسترسی تکنولوژی، هنوز هم مزایای تکنولوژی های بسیاری به دست عموم مردم نمی رسد. در این میان سازمان Microsoft Philanthropies - بشردوستی مایکروسافت در پی توزیع تکنولوژی های موثر به اکوسیستم جوامع مختلف خواهد بود.»

حال جالب اینجا خواهد بود که ببینیم بیل گیتس در مورد این سازمان چه نظری دارد، چرا که وی پیش از این تلاش های گوگل جهت رساندن اینترنت توسط بالون های اینترنت رسان را امری بی فایده برای افراد ضعیف جامعه تصور کرده بود. بیل گیتس دو سال پیش در مصاحبه ای با بلومبرگ گفته بود:

بیل گیتس

بیل گیتس

«فرض کنید زمانی که در حال مرگ از بیماری مالاریا هستید، بالای سر خود را می بینید که یک بالون در حال پرواز است. نمی دانم در آن شرایط، این تکنولوژی چگونه به شما کمک خواهد کرد.»

سازمان خیر خواهانه ای که مایکروسافت آن را امروز تاسیس کرده به شکل مستقیم به آقای اسمیت گزارش خواهد داد در حالی که Lori Forte Harnick، به عنوان مدیر ارشد اجرایی آن به کار مشغول خواهد شد. لازم به اشاره است که شرکت ساکن ردموند واشنگتن در سال جاری خبر داده بود که تصمیم به اهدای مبلغی بیش از ۱ میلیارد دلار در زمینه های خیرخواهانه دارد و به نظر می رسد سرمایه گذاری ۷۵ میلیون دلاری اخیر در سازمان جدید، بخشی از همین تصمیم باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • persian
    persian | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    منظورش طرح بالن گوگل هست دیگه.خوب چه کاریه شما خدمت خودتو انجام بده گوگل هم از یک طریق دیگر این کار رو میکنه.من نمی دونم مگه بده یه ملتی بتونن اخبار روز رو ببینن و اتفاقات رو با کل دنیا به اشتراک بزارن.این خدمت کمیه که گوگل انجام میده.در هر حالتی باید همدیگر رو بکوبن.بحث کارهای بشر دوستانه که جای کل کل کمپانی ها نیست.

  • X
    X | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    بن کردن یه آی پی از آب خوردن هم راحتتره ، خواهشا کاری نکنید بریم از این سایت

  • Amir
    Amir | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    خداوندا سایه این مرد بزرگ رو از سر جهانیان برندار.چقدر تو به بشر خدمت کردی مرد...

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    مردمی ترین کمپانی

مطالب پیشنهادی