ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Swing Copters 2؛ بازی جدید سازندگان فلپی برد

خودتان را برای یک بازی اعتیاد آور آماده کنید: خالق فلپی برد با یک بازی فوق العاده سخت و طاقت فرسا بازگشته تا دوباره بتوانید صبر و شکیبایی تان را با آن محک بزنید. Swing Copter ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

خودتان را برای یک بازی اعتیاد آور آماده کنید: خالق فلپی برد با یک بازی فوق العاده سخت و طاقت فرسا بازگشته تا دوباره بتوانید صبر و شکیبایی تان را با آن محک بزنید. Swing Copter 2، ادامه نسخه اول همین بازیست که سال گذشته توسط استودیوی دات گیرز برای پلتفرم موبایل منتشر شد.

مثل تمام عناوین این استودیو، تنها مکانیزم انجام این بازی هم ضربه زدن به صفحه و جلوگیری از برخورد کاراکتر به موانع پیش روست، با این تفاوت که حالا به جای یک پرنده تنبل و شل و ول، حالا باید موجودات کوچکی با کلاه های هلیکوپتری را کنترل کنید و آنها را در فضایی پر از چکش های متحرک به پرواز درآورید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر خیال کرده اید که در Swing Copters 2 می توانید به راحتی رکوردها را جابجا کنید، سخت در اشتباهید. درجه سختی بازی بسیار بالاست، و برای رد کردن موانع واقعا شکنجه تان می دهد. بنابراین اگر اعصاب درست و حسابی ندارید، توصیه می کنیم اصلا به Swing Copters 2 نزدیک نشوید!

Swing Copters 2 One

این بازی یک قاعده بیشتر ندارد: تا می توانید به بالا پرواز کنید، از چکش های متحرک و موانع در امان بمانید و رکورد بزنید. برای پریدن کاراکتر، زدن یک ضربه به صفحه کافیست. بعد از پرش حالا باید با کاراکتر را با انتقالش به سمت چپ و راست صفحه کنترل کنید و به دیواره ها و موانع برخورد نداشته باشید.

فلپی برد آنقدر بازی درگیرکننده ای بود که توسعه دهنده ویتنامی اش به خاطر عذاب وجدان از شدت اعتیادآوری بالای بازی، آن را از اپ استور و گوگل پلی حذف کرد! به طبع این حرکت، اپل و گوگل هم تمام بازی های مشابه فلپی برد را از استورهای اپلیکیشن خود پاک کردند، اما بازی آنچنان خودش را در دل گیمرها جا کرده بود که هنوز هم در استورهای متفرقه و وبسایت های دانلود بازی، شاهد رد و بدل شدن لینک های دانلود آن میان کاربران هستیم.

Swing Copters 2 Two

با وجود تجربه فوق العاده موفق فلپی برد، باید ببینیم آیا Swing Copters 2 هم می تواند به همین اندازه برای موبایل گیمرها جذاب و اعتیادآور باشد یا خیر؟ بازی را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود نسخه اندروید بازی نیز مراجعه به این وبسایت را به شما توصیه می کنیم.

Swing Copters 2

Swing Copters 2

سازنده: GEARS. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 7.9 / 7.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali
    ali | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    بابا صد رحمت به فلپی برد :{
    این چی بو اخه؟؟؟؟:|
    یکی بیاد منو با خاک انداز جمع کنه لطفا X_x

  • ALI-R
    ALI-R | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    بازی کمرشکن تر از این حرفا بود
    بعد نیم ساعت بازی بالاخره تونستم های اسکرم به یک برسونم :|

مطالب پیشنهادی