ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ادوبی لایت روم iOS به روز شد؛ پشتیبانی از 3D Touch و اضافه شدن قابلیت های دسکتاپ

ادوبی به شدت در تلاش است تا اپلیکیشن های ویرایش تصویر خود در پلتفرم موبایل را ارتقا بخشد، و بروزرسانی جدید لایت روم برای iOS جدیدترین تلاش این کمپانی در همین راستا است. در آخرین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

ادوبی به شدت در تلاش است تا اپلیکیشن های ویرایش تصویر خود در پلتفرم موبایل را ارتقا بخشد، و بروزرسانی جدید لایت روم برای iOS جدیدترین تلاش این کمپانی در همین راستا است.

در آخرین نسخه لایت روم iOS، یکی از قابلیت های خوب نرم افزار دسکتاپ به نام Point Curve (منحنی نقطه ای) برای اعمال تنظیمات در منحنی های رنگی و ابزار Split Toning (برای بالانس رنگ) به اپلیکیشن موبایل اضافه شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

به عبارت دیگر، از این پس در لایت روم هنگام کار با ابزار Split Toning تسلط بیشتری بر سایه ها و هایلایت تصاویر خواهید داشت. ضمنا از این پس می توانید پیش از اعمال فیلترها، پیش نمایشی از تغییرات ایجاد شده روی تصویر توسط آنها را هم ببینید.

اسکرین شات های به نمایش درآمده در این روش روی تصویر اصلی اثری نمی گذارند، بنابراین همیشه یک نسخه ویرایش نشده از تصویر اریجینال را در اختیار خواهید داشت.

همچنین اپل در ارائه این بروزرسانی، به آخرین تبلت حرفه ای خود یعنی آیپد پرو نیز بی توجه نبوده. در آخرین نسخه اپلیکیشن ادوبی لایت روم، می توانید از قابلیت های مالتی تسکینگ آیپد پرو نهایت بهره را ببرید. ضمنا پشتیبانی از 3D Touch نیز به اپلیکیشن اضافه گردیده تا در آیفون 6S و 6S پلاس بتوانید با اشاره روی آیکن اپ، دوربین درون برنامه ای لایت روم را فعال کنید.

گفتنی است دسترسی به دوربین درون برنامه ای لایت روم به لطف ویجتی ویژه از مرکز اعلان های iOS نیز میسر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی