ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید ال جی با صفحه نمایش خمیده
تکنولوژی

ال جی در حال کار روی اسمارت فونی تازه با صفحه نمایش خمیده ای متفاوت از G Flex است [شایعه]

مدتی قبل خبر رسید که شاید G Flex 2 آخرین نسل از موبایل های صفحه خمیده ال جی باشد.  حالا اخبار جدید می گویند که ال جی همچنان در حال کار روی اسمارت فون هایی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

مدتی قبل خبر رسید که شاید G Flex 2 آخرین نسل از موبایل های صفحه خمیده ال جی باشد.  حالا اخبار جدید می گویند که ال جی همچنان در حال کار روی اسمارت فون هایی با صفحه نمایش انحنادار است، اما محصول نهایی کاملاْ متفاوت از G Flex 2 خواهد بود.

حساب کاربری evleaks@ که یکی از مشهورترین افشا کننده های دنیای تکنولوژی محسوب می شود، اخیرا خبر داده که تلفن هوشمند فوق در بالای صفحه نمایش خود خمیدگی دارد. تا امروز هیچ اطلاعات تازه ای در این مورد منتشر نشده، اما این طور به نظر می آید که ما با یک گجت نامتقارن از لحاظ ظاهری مواجه هستیم.

مسئله ای که ناخودآگاه ما را به یاد اولین اسمارت فون با چنین ظاهری، یعنی Galaxy Note Edge می اندازد. با این تفاوت خمیدگی به جای یک پهلو، در بالای موبایل قرا گرفته است.

هنوز بسیار دشوار است که حدس بزنیم چنین انحنایی چگونه می تواند تجربه کاربری را ارتقا دهد. باید دید ایده ال جی برای چنین طرحی چه خواهد بود. البته فعلاْ تمام اطلاعات حدس و گمان هستند و محصول نهایی (اگر اصلاْ وجود خارجی داشته باشد) می تواند چیزی تماما متفاوت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    با سلام چندان هم عجیب نیست همان طراحی وی 10الجی را دارد منتهی باصفحه نمایش خمیده فقط باید منتظر ماند ایا از صفحه نمایش مجزا استفاده میکند یا خیر؟

  • ab
    ab | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    قبله نت۴ نکيا آن کارو انجام داده بو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی