ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون به دنبال اجاره هواپیما برای ارسال کالاهای خود است

کمپانی آمریکائی آمازون دات کام که در سال 1994 میلادی توسط جف بزوس تاسیس شد به دلیل استفاده از سیاست همکاری در فروش توانست پله های ترقی را دو تا یکی طی نماید و در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

کمپانی آمریکائی آمازون دات کام که در سال 1994 میلادی توسط جف بزوس تاسیس شد به دلیل استفاده از سیاست همکاری در فروش توانست پله های ترقی را دو تا یکی طی نماید و در طول سال ها به طور دائم بر میزان فروش و مشتری های آن افزوده شد تا اینکه امروز به عنوان یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا شناخته می شود که طیف وسیعی از محصولات را تحت پوشش دارد.

چند هفته پیش خبری منتشر گشت که از تاسیس شرکتی برای ارسال محموله ها به شکل هوایی به نام Aerosmith خبر می داد که گویا به آمازون تعلق داشته. امروز نیز به گزارش سیاتل تایمز، این کمپانی به دنبال اجاره نمودن 20 دستگاه جت بوئینگ 767 است تا به روند ارسال محصولات خود سرعت بیشتری ببخشد و خدمات ارسال هوایی خودش را داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیران شرکت های حمل کالا که نامشان معلوم نیست به نشریه مذکور گفته اند فروشگاه اینترنتی مورد بحث با چندین کمپانی اجاره دهنده هواپیمای باربری وارد مذاکره گشته که بتواند تا آخر ماه ژانویه به اندازه کافی هواپیما برای ارسال محصولات خود در اختیار داشته باشد.

چنین اقدامی به شرکت آمازون کمک می کند تا علاوه بر داشتن کنترل مستقیم بر ارسال کالاها، از هر نوع تاخیر ناراحت کننده ای در ارسال مرسولات خود پیشگیری نماید. تحلیل گر گمنامی نیز مدعی شده که شرکت آمازون با این روش می تواند ارسال محصولات کمپانی های دیگر را نیز تقبل نماید و به واسطه آن به رقیب  شرکت های پستی آمریکایی همانند فدکس و UPS (یونایتد پارسل سرویس) تبدیل گردد.

هر دو شرکت یاد شده ناوگان باربری هوایی دارند و جزو بزرگ ترین ارائه دهنده های خدمات انتقال بسته ها و محموله های پستی در سراسر دنیا محسوب می گردند.

گفته می شود شرکت Aerosmith، چهار بوئینگ 767 کرایه نموده و مقصد پرواز آنها چهار شهر در نزدیکی انبارهای آمازون (آلن تاوم، اونتاریو، تامپا و آکلند) هستند و به گزارش مادربرد، معلوم شده که مسئول پروازهای روزانه این کمپانی، فدکس، یو پی اس و دی اچ ال نیستند و بعید نیست به آمازون تعلق داشته باشد.

این فروشگاه عظیم اینترنتی تاکنون در مورد این شایعات حرفی به میان نیاورده، اما با اقداماتی که صورت می دهد معلوم است برای ارسال سریع و مطمئن کالاهای خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. در این راستا بد نیست به استفاده از پهپاد یا تاسیس فروشگاه فیزیکی اش اشاره نمائیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی