ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویر و اطلاعات نسخه جدید هدست واقعیت مجازی HTC Vive

خانم «شر وانگ» مدیر عامل کنونی شرکت اچ تی سی به تازگی در میان توسعه دهندگان هدست واقعیت مجاری وایو در پکن حضور به هم رسانده و وعده های جالبی داده است. وی اعلام نموده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

خانم «شر وانگ» مدیر عامل کنونی شرکت اچ تی سی به تازگی در میان توسعه دهندگان هدست واقعیت مجاری وایو در پکن حضور به هم رسانده و وعده های جالبی داده است.

وی اعلام نموده که توسط همکاری با کمپانی Valve، شرکتش امکان آن را یافته تا در خصوص توسعه هدست واقعیت مجازی Vive، پیشرفت های تکنولوژیک غیر منتظره ای را تجربه نماید.

چنین موضوعی به معنای آن است که ظاهر هدست واقعیت مجازی Vive تغییر خواهد کرد و مدیر عامل شرکت تایوانی خبر می دهد که آن را به همراه تغییرات عمده ای که خواهد داشت، در نمایشگاه CES 2016 به نمایش خواهد کشید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

HTC اکنون تصمیم دارد به جای عرضه عمومی نمونه اولیه این هدست که اسفند ماه سال گذشته رونمایی شده بود، نمونه تازه ای را که توسعه داده را در سطح گسترده عرضه نماید و این موضوع، مشخصا به معنای آن خواهد بود که شرکت تایوانی نخواهد توانست به وعده های خود در خصوص تاریخ عرضه عمومی هدست وفادار بماند. پیش از این قرار شده بود که هدست واقعیت مجازی مورد بحث در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ عرضه شود.

Vive new version controllers-650-80

در حال حاضر تصاویری هم از نمونه تازه این هدست افشا شده که می توان طراحی کاربر-پسندتری را در آن مشاهده کرد. در این میان دست کم فعلا به نظر می رسد که لوگوی HTC نیز از بخش جلویی این دستگاه حذف گشته است.

پیش از این اگر به خاطر داشته باشید، سنسورهایی در گوشه و کنار هدست Vive قابل مشاهده بودند ولی حالا این سنسورها نیز مخفی گشته و به نظر می رسد که در بدنه دستگاه کار شده اند.

تصویری که از هدست و کنترلر آن افشا شده، به طور کلی خبر از بهبود های بسیار زیادی در امر طراحی می دهد و حالا باید منتظر CES 2016 ماند و دید شرکت تایوانی در مراسم اختصاصی خود در مورد این هدست چه برای گفتن دارد و  آن «تکنولوژی های بیش از حد ارتقا یافته» چه ها هستند. در این میان لازم به اشاره است که شرکت تایوانی حدود ۱۰ روز پیش خبر داده بود که نسخه مصرف کننده و نهایی هدست واقعیت مجازی وایو در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احسان
    احسان | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    ممنون بابت پوشش اخبار واقعیت مجازی

    به نظر میاد هدست جدید مجهز به دوربین هم باشه
    اون قسمت دایره ای جلوی دستگاه در قسمت پایین شبیه به لنز دوربین هست!

مطالب پیشنهادی