ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی 20 نفر از کارمندانش در سیلیکون ولی را اخراج کرد

ال جی در آزمایشگاه سیلیکون ولی خود که محل استقرار تیم توسعه webOS است، چرخه تازه ای از تحول را می خواهد آغاز نماید که نخستین گام آن با اخراج 20 نفر از کارمندانش برداشته ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

ال جی در آزمایشگاه سیلیکون ولی خود که محل استقرار تیم توسعه webOS است، چرخه تازه ای از تحول را می خواهد آغاز نماید که نخستین گام آن با اخراج 20 نفر از کارمندانش برداشته شده.

این کمپانی کره ای به منظور بهبود اوضاع و داشتن راندمان موثرتر به چنین کاری اقدام نموده و به ادعای خود، این امر بر روند توسعه webOS هیچ نوع تاثیر منفی نخواهد داشت. پلتفرم وب او اس در سال 2013 میلادی از شرکت اچ پی خریداری شد تا در محصولاتی همانند تلویزیون ها و اسمارت واچ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس گفته های شرکت مورد بحث، گروه های مدیریت محصول و رابط کاربری در آزمایشگاه به یک تیم واحد تبدیل خواهند شد و وظیفه تیم جدید ادامه مسیر توسعه وب او اس در جایگاه های تازه همانند «پلتفرم خودرو»ها خواهد بود.

تعدیل نیرو و به طور همزمان استفاده از سیستم عامل یاد شده در بخش های جدید، ایده چندان کارآمد و موفقیت آمیزی به نظر نمی رسد اما مسیری است که ال جی برای خود تعیین نموده و اولین گام در مسیر اجرای آن را نیز برداشته.

منبع این خبر همچنین اظهار داشته این اقدام برای کارمندان باقی مانده شرایط دشواری را ایجاد می نماید و مجبور خواهند بود برای ابقای خود خلاقیت و نوآوری بیشتری در کارشان داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Enrique Iglesias
    Enrique Iglesias | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    کجان فن بوی های چکش ساز الجی !؟! هههه فن بوی های خمیردندون ساز کجان که انقدر شاخ و شونه میکشیدن برای بقیه !؟

    هههه بر همه گان اشکار شده که الجی شرکت بی ارزشی پیش نیست که تمام تکنلوژی و امکاناتش رو مدیون شرکت های ژاپنی مانند : هیتاچی . پاناسونیک . شارپ . سونی هستش هههه

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۹ دی ۱۳۹۴

      درود

      اگر همه‌گان شمایی که، پس خوش باشی دوست من!
      ولی اگر دنبال حرف منطقی هستی، می‌تونیم صحبت کنیم

      تازه به فرض اینکه گفته‌های شمارو هم درست در نظر بگیریم(کاملا فرضی) در هر صورت ال‌جی از تمام اون‌هایی که شما نام بردی الان جلوتر هست!
      اونا هم اگر می‌تونن حرکت کنن و بیان جلو!(البته اگر می‌تونن)

      فعلا همین شرکت بی‌ارزش به زعم شما داره بازار بسیار بزرگی رو توو کل کره‌ی زمین تغذیه میکنه! و هر سال جوایزی رو در جشنواره‌های متفاوت می‌گیره

  • حسین
    حسین | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    ب نظرتون چیکار کنیم ک این 20 نفر اخراج شدن حقوق بهشون بدیم تا دوباره کار پسدا کنن

مطالب پیشنهادی