ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Cut the Rope: Magic؛ دردسرهای جدید اوم نوم

فقط کمی نگاهش کنید؛ واقعا می شود این موجود بامزه و سبز رنگ را دوست نداشت؟ اوم نوم دوست داشتنی و رفقایش در بازی جدید Cut The Rope، دوباره مهمان صفحه نمایش موبایل های شما شده اند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

فقط کمی نگاهش کنید؛ واقعا می شود این موجود بامزه و سبز رنگ را دوست نداشت؟ اوم نوم دوست داشتنی و رفقایش در بازی جدید Cut The Rope، دوباره مهمان صفحه نمایش موبایل های شما شده اند.

بعد از استقبال بی سابقه گیمرها از بازی های قبلی این سری، که مجموعا 750 میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شدند، Cut The Rope: Magic این بار با سبک و سیاقی جدید تلاش کرده تا دایره علاقه مندان این سری بازی را بزرگتر از همیشه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در Magic باز هم صحبت از آبنبات هاست، و عشق جنون آمیزی که اوم نوم گرسنه را به سمتشان می کشاند. در سری بازی فکری Cut The Rope، هدف همیشه حل معماها برای رساندن آبنبات به اوم نوم بوده و در Magic هم باید همین کار را انجام بدهید.  با این تفاوت که حالا آبنبات ها را جادوگری بدذات دزیده و برای رسیدن اوم نوم به وصالش، گره در کار او میندازد.

Cut the Rope 1

کار شما در بازی باز کردن این گره هاست. اگر اوم نوم برای حل معماها کافی نباشد، حالا و برای اولین بار در این سری بازی می توانید او را به پنج موجود جادویی دیگر تغییر شکل بدهید: پرنده، کودک نوزاد، ماهی، موش و یک روح مهربان.

هر کدام از این موجودات جادویی قدرت های ویژه ای دارند، مثلا پرنده می تواند به آیتم های دور از دسترس دست پیدا کند، ماهی در اعماق آب فرو برود و روح، دشمنان اوم نوم را بترساند و آنها را از دور و بر آبنبات های عزیز او فراری بدهد.

Cut the Rope 2

از گرافیک زیبای بازی هم نمی توان حرفی نزد. جلوه های بصری بازی پیشرفت فوق العاده ای داشته و حالا نرم ترین انیمیشن ها، زیباترین رنگ آمیزی و بهترین طراحی مراحل تاریخ بازی Cut The Rope را می توانید در Magic تجربه کنید.

بازی در حال حاضر 100 مرحله دارد، و ZeptoLab هم قول داده که به زودی چندین مرحله جدید را به بازی اضافه کند. اگر خواهان یک بازی فکری چالش برانگیز و خوش گرافیک هستید، Cut The Rope: Magic دقیقا همان چیزی است که به دنبالش می گشته اید.

بازی را می توانید به رایگان برای اندروید و با پرداخت 99 سنت برای iOS دانلود کنید. چنان چه برای دانلود از گوگل پلی به مشکل برخوردید، مراجعه به وبسایت APKMirror را برای دانلود بازی به شما توصیه می کنیم.

Cut the Rope: Magic

Cut the Rope: Magic

سازنده: ZeptoLab UK Limited قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 99 سنت دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.3 / 39.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • هادی
    هادی | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    عجیبه....ما اصلا چیزی به اسم ۱.۲۹ دلار نداریم تو پله های قیمتی اپل استور...یا باید ۰.۹۹ دلار رو انتخاب کنه و یا ۱.۹۹ دلار...من نمیدونم رو چه حسابی شما قیمت رو زدید ۱.۲۹ دلار...

    • هادی
      هادی | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

      جالبه که لینک اپ استور نیوزلند رو هم دادید...واقعا همچین چیزهایی از دیجیاتو بعیده...قیمتش تو اپ استور آمریکا، همون ۰.۹۹ دلار هست.

      • امین بیگ‌زاده
        امین بیگ‌زاده | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

        لینک اپ استور آمریکا اضافه شد.

  • Javad
    Javad | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    کاراکترش رو خیلی دوست دارم :)

  • godzilla
    godzilla | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    اونایی که اپل دارن پول بدن ،چون وضعشون خوبه(هر چی باشه ایییییفون دارن)

    • bawar
      bawar | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

      اونایی كە دزدی نمیكنن دمشون گرم حالا آیفون داشتە باشە یا اندروید..

مطالب پیشنهادی