ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برند راکت لیگ حالا 50 میلیون دلار ارزش دارد

راکت لیگ دیگر نام کوچکی نیست و صرفا یک بازی مفرح از سوی استودیویی گمنام لقب نمی گیرد. این بازی در مدت زمان اندک حضورش در بازار توانسته بیش از 50 میلیون دلار برای استودیو Psyonix ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

راکت لیگ دیگر نام کوچکی نیست و صرفا یک بازی مفرح از سوی استودیویی گمنام لقب نمی گیرد. این بازی در مدت زمان اندک حضورش در بازار توانسته بیش از 50 میلیون دلار برای استودیو Psyonix درآمدزایی داشته باشد و آن ها را از شرکتی کوچک، تبدیل به ستاره این روزهای دنیای بازی های ویدیویی کند.

استودیو Psyonix طی دو سال توسعه این بازی، در حدود 2 میلیون دلار روی راکت لیگ هزینه کرد و حالا در کمتر از 6 ماه، بازآوری مالی این عنوان بیش از 25 برابر بوده است. Dave Hagewood، موسس و مدیرعامل استودیو می گوید برنامه های شان برای راکت لیگ همچنان ادامه دارد و به ارائه بسته های الحاقی پولی و رایگان ادامه خواهند داد.

ماشین های جدید، زمین های جدید و به طور کل همه چیز قرار است مرتبا به بازی افزوده شود و اگر طرفدار این بازی فوتبالی/ماشینی هستید، باید هر ماه منتظر آپدیت های مفصل و پربار باشید.

وال استریت ژورنال می گوید، استودیویی Psyonix در تلاش است تا ماشین های معروف بیشتری، نظیر KITT از فیلم Knight Rider را به بازی بیاورد تا به محبوبیتش بیافزاید. همزمان با عرضه نسخه اکس باکس وان نیز، ماشین های معروف به کار رفته در بازی های انحصاری مایکروسافت هم به بازی اضافه می شوند.

راکت لیگ، اوایل تابستان امسال برای پلی استیشن 4 (رایگان از طریق اشتراک پلی استیشن پلاس) و پی سی عرضه شد و تاکنون بیش از 8 میلیون نفر این بازی را انجام داده اند. این بازی موفق شد تا در جریان مراسم The Game Awards 2015، جوایز بخش بهترین بازی ورزشی/ماشینی و بهترین بازی مستقل را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی