ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در حال توسعه یک پهپاد قابل کنترل با Mi Band است

شیائومی، استارتاپی چینی که کمتر از پنج سال از عمرش می گذرد به خوبی توانسته نام خود را بر سر زبان ها جاری ساخته و در میان پنج فروشنده برتر تلفن های هوشمند جای گیرد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

شیائومی، استارتاپی چینی که کمتر از پنج سال از عمرش می گذرد به خوبی توانسته نام خود را بر سر زبان ها جاری ساخته و در میان پنج فروشنده برتر تلفن های هوشمند جای گیرد.

حال به نظر می رسد که پس از ارائه محصولات مختلف از جمله تبلت، تلویزیون، دستبند سلامتی و... شرکت چینی تصمیم دارد وارد عرصه داغ دیگری شود و یک پهپاد توسعه دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تب پهپادها در روزگار کنونی در حال فراگیر شدن است و به نظر می رسد شیائومی هم تصمیم دارد وارد این بازار شده و برای خودش جایگاهی دست و پا کند. اخیرا اسنادی افشا شده اند از پتنتی مربوط به یک پهپاد که شیائومی تصمیم به توسعه اش دارد و تکنولوژی های مرتبط با آن را هم در حال به ثبت رساندن و پتنت کردن است.

به نظر می رسد که شرکت یاد شده در ماه آگوست سال جاری درخواست ثبت پتنت مورد بحث را به اداره مربوطه در چین ارائه داده و بر اساس اطلاعاتی که در آنها آمده، پهپاد شیائومی توسط دستبند سلامتی این شرکت به نام Mi Band قابل کنترل خواهد بود.

البته در میان این اسناد نامی از «Mi Band» نیامده و این گمانه زنی، از تصاویری برگرفته شده که در میان اسناد مورد بحث دیده می شوند و شباهت بی اندازه ای به همین دستبند سلامتی دارند.

در پی گمانه زنی ها، گفته می شود که پهپاد در حال توسعه از سوی شیائومی به شکل وایرلس به دستبند سلامتی این شرکت متصل شده و قابل کنترل خواهد بود. در یکی از تصاویر از اسنادی که افشا شده اند، می بینید که یک شخص سوار بر دوچرخه در حال دنبال کردن پهپاد خود است.

لازم به ذکر است مدتی پیش خبر رسیده بود که شرکت چینی تصمیم دارد پهپادی توسعه داده و آن را در سال ۲۰۱۶ عرضه نماید؛ محصولی که صرفا ۱۵۴ دلار قیمت خواهد داشت. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اخبار در کنار تصاویری از پتنتی که به ثبت رسیده، به حقیقت بدل خواهند شد یا خیر.

Xiaomi-drone_5-w700

Xiaomi-drone_6-w700

Xiaomi-drone_8-w700

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی