ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کافه‌ بازار بهترین‌‌ های فصل را با مشارکت کاربران خود انتخاب خواهد کرد

بسیاری از کاربران کافه‌ بازار مایل‌ هستند به راحتی به بهترین برنامه‌ ها و بازی‌ های موجود دسترسی پیدا کنند. تاکنون معیارهایی مثل بیشترین پیشرفت، بیشترین فروش و بیشترین امتیاز به این نیاز پاسخ گفته‌ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

بسیاری از کاربران کافه‌ بازار مایل‌ هستند به راحتی به بهترین برنامه‌ ها و بازی‌ های موجود دسترسی پیدا کنند. تاکنون معیارهایی مثل بیشترین پیشرفت، بیشترین فروش و بیشترین امتیاز به این نیاز پاسخ گفته‌ اند.

علاوه بر این باکیفیت‌ ترین برنامه‌‌های موجود در قالب‌ هایی چون تازه‌ های برگزیده و برترین‌ های ماه به کاربران معرفی‌ می‌شوند. این بار کافه‌ بازار تصمیم دارد برترین‌های فصل خود را نیز انتخاب کند. تعدادی از اپ‌ استورهای بزرگ جهان به‌ صورت فصلی و سالانه برترین‌های خود را معرفی می‌کنند، اما کافه‌ بازار این انتخاب را به کمک کاربران انجام خواهد داد.

در این رویداد مجازی که در نیمه اول دی‌ ماه سال جاری برگزار خواهد شد، کاربران بازار با ورود به حساب کاربری خود در نظرسنجی برترین‌ها شرکت می‌کنند.

کافه‌بازار برترین‌ های منتشر شده در فصل پاییز را در دو دسته برنامه و بازی در معرض رأی کاربران قرار خواهد داد و کاربران می‌ توانند به بهترین برنامه و بهترین بازی از نظر خود رأی دهند.

پس از برگزاری نظرسنجی، کافه‌ بازار به یک‌صد نفر از کاربران شرکت‌ کننده جوایزی اهدا می‌کند و بهترین‌ های فصل را در صفحه اول بازار معرفی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظرسنجی بهترین‌ های پاییزی اینجا را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    اینا هم دکون بازار باز کردن من که فقط از پلی استور استفاده می کنم خیلیم راضیم این استور های ثانویه جز اینکه رو موبایل اختلال ایجاد کنه سود دیگه ای نداره

  • انتقاد سازنده
    انتقاد سازنده | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    یه مشکلی توی کافه بازار دیدم که هرجا مطرح میکنم کسی جوابی براش نداره.
    حجم و شماره ورژن بسیاری از نرم افزارهای معروف را توی گوگل پلی و بازار با هم مقایسه کردم. خیلی از اونها حجمش و شماره ورژنش توی بازار یه کمی بالاتره. (شماره ورژن در حد مثلاً 1 هزارم حتی کمتر) و این نشون میده که احتمالا بازار نرم افزارها را دست کاری میکنه تا حتی اگه نرم افزارت آپدیت هم باشه بازم شما مجبور باشی توی بازار یه بار دیگه آپدیتش کنی.
    اگه اینطوری باشه که واقعاً افتضاحه بازار.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی