ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از موبایل P9 هوآوی که شایعات قبلی در مورد آن را تایید می کنند

چندی پیش تصاویر مربوط به دو برچسب در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا به تلفن هوشمند P9 هوآوی تعلق داشتند و برای آن تولید شده بودند که روی دوربین و فلاش LED این موبایل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

چندی پیش تصاویر مربوط به دو برچسب در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا به تلفن هوشمند P9 هوآوی تعلق داشتند و برای آن تولید شده بودند که روی دوربین و فلاش LED این موبایل قرار گیرند.

با در نظر داشتن اینکه هر دوی آن برچسب ها برش هایی برای دو لنز دوربین و یک فلاش لوزی شکل داشتند، می توان اینطور نتیجه گرفت که هوآوی می خواهد تلفن هوشمند مورد بحث را به یک دوربین دوگانه مجهز نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا به لطف مشخصاتی که امروز از این دستگاه لو رفته، آن اطلاعات تایید شده اند. طبق شایعات جدید P9 مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل است.

چیپست کایرین 950 نیز که یک پردازنده هشت هسته ای و همچنین پردازنده گرافیکی  Mali-T880 MP4 را در خود جای داده و همچنین چهار گیگابایت رم از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل است.

هفته گذشته در خبرها خواندید که طبق شایعه جدیدی که از چین منتشر شده، تلفن هوشمند P9  قرار است که در ماه مارس سال 2016، یعنی حوالی اسفند و حدودا یک سال بعد از معرفی مدل P8 رونمایی شود.

علاوه بر این، انتظار می رود که یک نسخه اعلا از این موبایل نیز همزمان با مدل اصلی ارائه گردد. اگر نگاهی به سمت راست عکس منتشر شده از برچسب ها بیاندازید متوجه خواهید شد که روی یکی از آنها عبارت LTE و روی دیگری کلمه DELUX نوشته شده که انتظار می رود برچسب دوم به مدل دیگری از موبایل P9 تعلق داشته باشد که یک نمایشگر 6.2 اینچی  QHD (با رزلوشن 1440 در 2560 پیسکل) را در خود جای داده است.

این دستگاه همچنین طبق شایعات، چیپست کایرین 950 را در خود جای داده و مجهز به 4 گیگابایت رم است. علاوه بر این، 64 گیگابایت حافظه داخلی هم برایش در نظر گرفته شده است و اندروید 6.0 نیز از قبل روی آن بارگذاری شده.

leak

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • farzad2j
    farzad2j | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    ماشالله.

  • Meysam
    Meysam | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    هوآوی داره میترکونه
    جوووووووووون

  • Amir
    Amir | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    ۶/۲ اینچ؟؟؟؟
    دیگه گوشیا دارن کم کم به قلمرو تبلتا نزدیک میشن.
    البته اگه شایعه نباشه.

  • omid99
    omid99 | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    اگه قراره برچسب دوم متعلق به گوشی بزرگتر باشه پس چرا هم اندازه برچسب اولی است؟!!

مطالب پیشنهادی