ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تمایلی به عرضه اپلیکیشن اکس باکس روی مک ندارد

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، به تازگی اعلام نموده که کمپانی مایکروسافت برنامه ای برای توسعه اپلیکیشن اکس باکس روی سیستم عامل مک ندارد. این در حالیست که بسیاری از اپلیکیشن های مشابه، معمولا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، به تازگی اعلام نموده که کمپانی مایکروسافت برنامه ای برای توسعه اپلیکیشن اکس باکس روی سیستم عامل مک ندارد. این در حالیست که بسیاری از اپلیکیشن های مشابه، معمولا تمام پلتفرم های حاضر را در بر می گیرند.

اسپنسر مدعی شده است که تیم اکس باکس تا به حال هیچ درخواستی از سوی طرفداران و بر مبنای تولید اپلیکیشن خود روی مک دریافت نکرده است؛ با این حال، اگر طرفداران به این پلتفرم تمایل نشان دهند، مشکلی نخواهد بود.

فیل اسپنسر این خبر را در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر اعلام نمود و از هواداران خواست که اگر تمایلی به عرضه اپلیکیشن اکس باکس روی مک دارند، آن ها را با مایکروسافت به اشتراک بگذارند. اوایل سال جاری میلادی، کمپینی با هدف جمع آوری امضا برای عرضه نسخه مک اپلیکیشن اکس باکس به راه افتاد و در آن زمان، تنها 400 رای جمع آوری کرد.

اما بعد از توییت مدیر برند اکس باکس، این کمپین بار دیگر آغاز به کار کرده است و حالا تعداد رای آن از مرز 700 امضا عبور کرده است. در هر حال اگر روزی اپلیکیشن اکس باکس روی مک عرضه شود، احتمالا محدودیت های زیادی نسبت به همتای خود روی پلتفرم ویندوز 10 خواهد داشت و بعید به نظر می رسد از قابلیت هایی چون استریم بازی های اکس باکس وان پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی