ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Vidstitch؛ سازنده کلاژ از عکس و ویدئو برای پست در اینستاگرام

بخش اعظم تصاویر کاربران اینستاگرام را سلفی های معمولی و عکس های ثابتی تشکیل می دهند که شاید خلاقیت چندانی در تهیه شان صورت نگرفته. اگر دوست دارید متفاوت باشید، و بازدیدکنندگان پروفایل تان شما را فردی خلاق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

بخش اعظم تصاویر کاربران اینستاگرام را سلفی های معمولی و عکس های ثابتی تشکیل می دهند که شاید خلاقیت چندانی در تهیه شان صورت نگرفته. اگر دوست دارید متفاوت باشید، و بازدیدکنندگان پروفایل تان شما را فردی خلاق بدانند، اپلیکیشن Vidstitch می تواند کمک زیادی در این کار به شما بکند.

با Vidstitch می توان کلاژهایی ترکیبی از عکس و ویدئو ساخت، به این معنی که در یک قاب هم عکس ثابت داشته باشید و هم ویدئوهای متحرک. سپس می توانید خروجی را در اینستاگرام و سرویس های دیگری مثل Vine و فیسبوک و توئیتر به اشتراک بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کار با اپلیکیشن ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. در مرحله اول و پس از ورود به اپ، باید یک فریم برای کلاژتان برگزینید. خوشبختانه تعداد زیادی فریم برای این کار در اختیار دارید، از انواع ساده دو قسمتی گرفته تا آنهایی که به چندین قسمت تقسیم شده اند.

Vidstitch 2

حالا که فریم مورد علاقه تان را یافتید، نوبت به پر کردنشان می رسد. برای پر کردن خانه های فریم کافیست روی آنها اشاره کنید و سپس محتوای مورد نظرتان که می تواند عکس یا ویدئو باشد را به آن بیفزایید.

برای پر کردن خانه ها می توانید از تصاویر یا ویدئوهای حافظه موبایلتان استفاده کنید، یا اینکه از درون اپ وارد حالت دوربین شده و در همان لحظه شروع به تصویربرداری کنید. بعد از پر شدن خانه ها، حالا می توانید اندازه حاشیه کادر و رنگ آن را انتخاب و در نهایت روی گزینه ذخیره اشاره کنید و منتظر تهیه خروجی اپلیکیشن بنشینید.

خروجی های Vidstitch در نسخه رایگان کیفیت چندان جالبی ندارند، اما برای یک پست اینستاگرامی در قاب مربعی کافی به نظر می رسند. اگر کیفیت بیشتری می خواهید، اپلیکیشن یک نسخه حرفه ای هم دارد که در آن به غیر از گرفتن خروجی های HD، می توانید در یک کلاژ تا چهار ویدئو هم استفاده کنید.

اپلیکیشن Vidstitch را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

Vidstitch Video Collage for Instagram

Vidstitch Video Collage for Instagram

سازنده: Fresh Squeezed Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 50 / 30.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی