ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو در سال جاری میلادی ۲۰ میلیون تلفن هوشمند فروخته است

شرکت Meizu را می توان به عنوان یکی از تولید کننده های تلفن هوشمند در جهان برشمرد که با سرعت زیادی در حال رشد است و هر روز بر میزان محبوبیت و شهرت محصولات آن ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

شرکت Meizu را می توان به عنوان یکی از تولید کننده های تلفن هوشمند در جهان برشمرد که با سرعت زیادی در حال رشد است و هر روز بر میزان محبوبیت و شهرت محصولات آن افزوده می گردد. این کمپانی توانسته در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در قیاس با بازه زمانی مشابه در سال گذشته حدود 540 درصد سود بیشتری کسب نماید که رقم حائز اهمیتی محسوب می گردد و باید گفت این رقم را در نتیجه ارائه موبایل های پرچمداری همانند MX5 و PRO 5 به دست آورده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جا دارد اشاره نمائیم تولید کننده مذکور تا به امروز آمار رسمی از سهم خود در بازار تلفن های هوشمند اعلام نکرده بود اما اکنون بیان داشته در سال جاری میلادی حدود 20 میلیون دستگاه اسمارت فون فروخته. این عدد در مقایسه با نرخ فروش آنها در سال گذشته که فقط 4.4 میلیون دستگاه بوده واقعا عالی به نظر می رسد و نشان می دهد میزو روند رو به رشدی را در پیش گرفته و تخت گاز به جلو پیش می رود.

میزان فروش این شرکت چینی در سال جاری 350 درصد بیشتر از سال گذشته بوده و به دنبال این پیروزی، مدیر عامل آن یعنی «لی نان» اظهار داشته آنها چشم انداز فروش 25 میلیون دستگاه در سال 2016 میلادی را برای خود تعیین نموده اند. بعلاوه در نظر دارند تا بر تعداد تقاضا و عرضه ی محصولاتشان نیز کنترل بیشتری داشته باشند.

شاید برخی تعجب نمایند که با این سیر صعودی، این کمپانی چرا چشم انداز خود را فقط بر اضافه شدن 5 میلیون دستگاه تعریف نموده؟ اما واقعیت این است که شرکت مورد بحث محدودیت های خاص خود را دارد و از آنجایی که هنوز نمی توان آن را یک برند بین المللی دانست، بنابراین نمی تواند ریسک کند. بعلاوه، سیاست آنها بسیار هوشمندانه بوده زیرا بدون وارد نمودن هر گونه سختی به خود، همچنان در مسیر پیشرفت حرکت خواهند نمود.

با اینکه موبایل های M2، M1 Note و M2 Note میزو جزو پرفروش ها بوده اند اما باید بدانید که بیشترین تقاضا را اسمارت فون های MX5  و PRO 5 برای این شرکت رقم زده اند.

محصولات کمپانی چینی مورد بحث در کنار داشتن قیمت های مناسب، امکانات خوبی هم دارند اما این برند برای جهانی و هم رده شدن با دیگر رقبای چینی خود همانند هوآوی و شیائومی باید راه طولانی ای را طی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Naweed
    Naweed | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    یه m2 note دارم راضیم ازش :)

    • محمد
      محمد | ۱ دی ۱۳۹۴

      از کجا میشه پیداش کرد من لولین باره اسمشو میشنوم.قیمتش چنده؟

مطالب پیشنهادی