ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا وان پلاس و اوپو به زودی با هم ادغام می شوند؟ [شایعه]

وان پلاس و اوپو دو شرکت چینی هستند اما اگر خبرهای مربوط به آنها را دنبال کرده باشید حتما خاطرتان هست که سال گذشته اسنادی به بیرون درز کرد که نشان می داد وان پلاس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

وان پلاس و اوپو دو شرکت چینی هستند اما اگر خبرهای مربوط به آنها را دنبال کرده باشید حتما خاطرتان هست که سال گذشته اسنادی به بیرون درز کرد که نشان می داد وان پلاس تحت تملک اوپو قرار دارد.

این کمپانی البته چنین خبری را بی پایه و اساس خواند و آن را رد کرد هرچند، در ادامه وان پلاس تایید کرد که Oppo Electronics (و نه Oppo Mobile) یکی از سرمایه گذارانش است.

در هر حال، ماجرا بیش از انداز مبهم است اما اگر نگاهی به شایعه منتشر شده اخیر در این رابطه بیاندازید اوضاع از این هم در نظرتان جالب تر خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شایعه جدیدی که اخیرا در چین منتشر شده نشان می دهد اوپو و وان پلاس ممکن است به زودی با هم ادغام شوند و اسنادی منتشر شده که این شایعات را بیشتر از پیش تقویت می کند.

براساس این اسناد، شرکت جدید واژه های «اوپو» و «پلاس» را در نام خود خواهد داشت و حتی گفته می شود که با این ادغام، سیستم عامل هیدروژن نیز به خاطره ها می پیوندد و به محض آنکه شرکت جدید شکل بگیرد، وان پلاس با اوپو ادغام خواهد شد.

اما قبل از هر گونه اظهار نظر و پیش داوری در مورد چنین اتفاقی لازم است به اطلاع تان برسانیم که این ادغام به صورت رسمی توسط شرکت های مذکور تایید نشده است و صرفا با شایعه ای روبرو هستیم که همراه با تعدادی سند منتشر شده.

این نکته را هم نباید فراموش کرد که وان پلاس از زمان تاسیسش تا به امروز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با این همه محصولاتش در بازار چین حضور کمرنگی داشته اند.

اوپو نیز عملکرد بسیار خوبی در چین داشته است در حالی که وان پلاس به طور کلی در خارج از مرزهای این کشور موفق ظاهر شده.

در هر حال نه می شود این شایعات را تایید کرد و نه اینکه در مقام رد آنها بر آمد و بهتر است برای روشن شدن ماجرا منتظر اظهار نظر رسمی این دو شرکت ماند.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که کاربران جهانی ابزارهای موبایل معمولا با نام وان پلاس و محصولاتش آشنایی بیشتری دارند تا اوپو و این مساله نیز با درنظر داشتن آنچه گفته شد کاملا قابل درک است.

اوپو در وهله نخست یک شرکت تولید کننده اسمارت فون است که روی بازار چین تمرکز کرده و کمتر در بازارهای خارج از آسیا حضور دارد در حالی که وان پلاس داستانی کاملا متفاوت از این دارد.

این شرکت تلفن های هوشمندش را در  سرتاسر دنیا می فروشد و افراد زیادی هستند که می توانند از طریق وبسایت رسمی آن محصولاتش را خریداری نمایند و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • حمید
    حمید | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    وان پلاس طی یک بیانیه این شایعه رو رد کرد

  • pouya
    pouya | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    والا بنظرم بهتره همه برندای چینی با هم ادغام بشن :|

    • امیر
      امیر | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

      کاملا مخالفم.

      به دیوایس های وان پلاس نگاه کن. همشون طراحی خاصی دارن و از هیچ شرکتی کپی نکردن و قیمت هاشون عالیه در کنار اکسیژن او اس فوق العاده ان. یک چینی کاملا اصیل
      اما اوپو هر چند که خوب باشه کافیه طراحی و رابط کاربریشو ببینی تا بفهمی چقد کپی میزنه.
      اگه ادغام شن خوبه ولی طراحیشون کپی نباشه
      تنها علت موفقیت وان پلاس هم همین طراحی بی تقلیدش بوده

  • matin
    matin | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    وان پلاس قبلا هم مال اپوو بوده . البته ادغام این دو شرکت با محصولات با کیفیت خبر خوبی است

مطالب پیشنهادی