ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول و حراج اینترنتی سیم کارت های رند اعتباری و دائمی

اولین اپراتور کشورمان تصمیم دارد سیم کارت های رند دائمی و اعتباری با پیش شماره های جدید را در اختیار علاقه مندان به اینگونه شماره ها قرار دهد. این اقدام توسط «حراج اینترنتی» و به شکل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۵

اولین اپراتور کشورمان تصمیم دارد سیم کارت های رند دائمی و اعتباری با پیش شماره های جدید را در اختیار علاقه مندان به اینگونه شماره ها قرار دهد. این اقدام توسط «حراج اینترنتی» و به شکل عمومی صورت می پذیرد. 

در همین راستا، روابط عمومی همراه اول بیانیه خبری این موضوع را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح یاد شده، در ادامه مطلب آن را مطالعه کنید.

دور جدید حراج سیمکارت ‌های رند همراه اول تحت عنوان «خوش‌ خطی برازنده شماست» آغاز شد.

همراه اول با توجه به استقبال مشترکین از سیمکارت های با شماره رند دائمی و اعتباری، در نظر دارد تا شماره های رند را از طریق طرح حراج اینترنتی در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

همراه اول در این حراج اینترنتی با توجه به منابع و امکانات در اختیار، پس از تعریف رنج در سیستم‌ های مکانیزه، لیست شماره ‌های قابل واگذاری را در مقاطع مختلف استخراج و پس از قیمت‌ گذاری پایه در معرض حراج قرار می‌دهد.

در این حراج که به ‌صورت عمومی برگزار می شود، آیین‌ نامه تقاضا و اشتراک تلفن همراه از هر حیث حاکم بر روابط مشترک و شرکت بوده و بنابراین مشترک نمی‌ تواند با استناد به مبلغ پرداختی، خود را از شمول آیین‌ نامه مذکور معاف بداند.

متقاضیان می ‌بایست از کلیه قوانین و مقررات همراه اول اطلاع کامل داشته و آنها را رعایت نمایند، از جمله این قوانین «رعایت سقف مجاز واگذاری خطوط دائمی و اعتباری تا حداکثر ۱۰ عدد سیم‌کارت فعال برای هر شرکت کننده» است.

کلیه واگذاری ‌ها مشمول هزینه‌ های قانونی اعم از مالیات و عوارض ارزش افزوده مطابق با قوانین جاری مالیاتی کشور بوده که به ‌عهده خریدار خواهد بود. نظارت بر حسن اجرای فرآیند واگذاری به‌ عهده کمیته منتخب همراه اول خواهد بود.

خرید از طریق سایت رند همراه اول و به صورت حراج online در آدرس rond.mci.ir امکانپذیر است و پرداخت نیز به صورت آنلاین در سایت مذکور صورت می پذیرد، شرکت کنندگان در حراج‌ می بایست با خرید اعتبار، حساب خود را برای شرکت در حراج آماده و مطابق با راهنمای شرکت در حراج نسبت به خرید اقدام نمایند.

مشترکین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حسین ج
    حسین ج | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    سلام بچه ها اصلا چطوری میشه یه ماه رایگان صحبت کرد لطفا میشه بگین چه می خواهد رمزش چیه ممنونم که جواب می دید

  • حسین
    حسین | ۲ دی ۱۳۹۴

    جالبه، این میتونه در زمینه شفافیت اپراتورها بهتر عمل کنه و از دسترسی رانتی برخی افراد به شماره های رند جلوگیری کنه.
    به امید اینکه در آینده نزدیک هم شاهد حراج شماره های "فون واژه" هم باشیم تا افراد بتونن به راحتی و در یک فضای شفاف شماره معادل برند و نام خود رو نیز تهیه کنند.

  • taha
    taha | ۲ دی ۱۳۹۴

    با کسی که خودروی درجه سه ، مزخرف ایرانی رو دو برابر قیمت میخره ، کل کل نکنید ، اون چیزی واسه از دست دادن نداره . خدا همه رو شفا بده .

    • سعید
      سعید | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

      دمت گرم

  • امیر
    امیر | ۲ دی ۱۳۹۴

    این دولت چقدر خوب یاد گرفته چطوری پول در بیاره...
    خاک تو سر من

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی