ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا ال جی صفحه نمایش 77 اینچی با قابلیت لوله شدن را در نمایشگاه CES معرفی خواهد کرد؟

تا آغاز نمایشگاه CES 2016 زمان زیادی باقی نمانده و از این رو بسیاری از کمپانی ها در حال آماده شدن برای ارائه بهترین محصولات خود هستند. شرکت ال جی نیز یکی از برندهایی است ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

تا آغاز نمایشگاه CES 2016 زمان زیادی باقی نمانده و از این رو بسیاری از کمپانی ها در حال آماده شدن برای ارائه بهترین محصولات خود هستند. شرکت ال جی نیز یکی از برندهایی است که تقریبا همیشه در این مراسم سالانه حضور داشته و این بار نیز قرار است محصولات آتی خود را به دنیا معرفی نماید.

تا پیش از این گفته می شد کمپانی کره ای یاد شده در نظر دارد سه ساندبار Music Flow و سیستم های صوتی X-Boom را رونمایی کند اما امروز مشخص شده که آنها تعدادی صفحه نمایش OLED که قابلیت رول شدن دارند را نیز با خود به CES خواهند آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شاید بد نباشد بدانید، ال جی دیسپلی که به عنوان بزرگ ترین تولید کننده پنل های نمایشگر در سراسر دنیا به شمار می رود تا پیش از این نیز تجربه ساخت انواع صفحه نمایش های خمیده، تاشو و خم شونده را داشته و از جمله آنها می توان به اسمارت فون های G Flex و G Flex 2 یا ارائه کانسپت نمایشگر 18 اینچی در سال گذشته میلادی اشاره نمود. از این رو چندان جای تعجب ندارد که کمپانی کره ای یاد شده با نوآوری جدید در حوزه فعالیت های خود حاضر شده و با شرکت هایی همانند سامسونگ به رقابت بپردازد.

در همین راستا باید اشاره کرد که کمپانی سامسونگ نیز چندی پیش از تولید نمایشگرهای تاشو با اسم کد Project Valley برای تلفن های هوشمند خبر داده و در ابتدای سال جاری میلادی نیز در نمایشگاه ایفا از پانل های تلویزیونی شفاف خود رونمایی کرده بود.

به گزارش منبع این خبر، صفحه نمایشی که ال جی قصد دارد با قابلیت رول شدن به دنیا معرفی نماید، 77 اینچ اندازه و فناوری OLED خواهد داشت و با این که خود کمپانی سازنده در دنیای مجازی در مورد رونمایی آن سخن گفته بود اما سخنگوی رسمی آنها معرفی این پنل در نمایشگاه یاد شده را انکار نموده و بیان داشته با اینکه شرکت آنها توان تولید انبوه این محصول را دارد اما حدس می زنند که شاید هنوز فضای مناسب برای عرضه چنین دیوایسی ایجاد نشده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این محصول در نمایشگاه CES امسال معرفی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی