ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بازی های رایگان ماه ژانویه اکس باکس وان و اکس باکس 360 رونمایی شد

کمپانی مایکروسافت به تازگی از لیست بازی های رایگان سرویس اکس باکس لایو برای کاربران دو کنسول اکس باکس وان و اکس باکس 360 در ماه ژانویه میلادی رونمایی کرده است که گرچه مثل ماه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

کمپانی مایکروسافت به تازگی از لیست بازی های رایگان سرویس اکس باکس لایو برای کاربران دو کنسول اکس باکس وان و اکس باکس 360 در ماه ژانویه میلادی رونمایی کرده است که گرچه مثل ماه گذشته پربار نیست اما می تواند به عنوان لاین آپی قدرتمند در نظر گرفته شود.

از یک سو، کاربران اکس باکس وان از ابتدای ماه آتی میلادی، به دو عنوان ZHEROS و Killer Instinct: Season 1 Ultra Edition دسترسی خواهند داشت؛ عنوان ZHEROS، بازی مستقل و جدید استودیوی ریم لایت است که برای هر سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر، دارندگان کنسول نسل هفتمی اکس باکس وان، می توانند با دو عنوان دوست داشتنی Deus Ex: Human Revolution و DiRT Showdown از تعطیلات کریسمس امسال لذت ببرند.

در نهایت باید در نظر داشت که به لطف قابلیت جدید Backward Compatibility، تمام بازی های رایگان کنسول اکس باکس 360، روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز قابل انجام اند. دو عنوان Killer Instinct و DiRT از آغاز ماه ژانویه در دسترس گیمرها قرار می گیرند اما برای تجربه ZHEROS و Deus Ex لازم است که تا 16ام همین ماه صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۱ دی ۱۳۹۴

    لیست بازی های برتر سال از نگاه گیم اسپات رو بذارید لطفا
    امذوز همشون‌مشخص شدن

مطالب پیشنهادی