ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جنگ موتورسواران؛ معرفی بازی Death Moto 3

همه رقابت ها جوانمردانه نیستند؛ گاهی ممکن است عطش پیروزی، دست رقابت کننده ها را حتی به خون هم آلوده کند. مسابقات Death Moto 3 در چنین دنیایی دنبال می شوند، جایی که موتورسوارانش حاضرند برای گذر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

همه رقابت ها جوانمردانه نیستند؛ گاهی ممکن است عطش پیروزی، دست رقابت کننده ها را حتی به خون هم آلوده کند. مسابقات Death Moto 3 در چنین دنیایی دنبال می شوند، جایی که موتورسوارانش حاضرند برای گذر از خط پایان خون هم را بریزند، آتش بزنند و همدیگر را تکه تکه کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سری بازی های Death Moto با الگوبرداری از بازی های کلاسیک سبک Vehicular Combat (مبارزه وسائل نقلیه) مثل Road Rash الکترونیک آرتز، تا حد زیادی توانسته اند این ژانر فراموش شده بازی ها را احیا کنند. نسخه سوم دث موتو هم با ادامه این مسیر، یکی از بهترین تجربه های بازی های مسابقه ای-مبارزه ای را برایتان به ارمغان آورده.

screen520x924 (2)

مسابقات دث موتو ۳ قانون ندارند، و برای اول شدن در آنها هر کاری که به ذهنتان برسد می توانید انجام بدهید: با اره برقی و شمشیر و قمه به جان رقیبانتان بیفتید، یا اینکه با کلت و مسلسل آنها را آبکش کنید!

موتورها و مهارت های راننده در دث موتو ۳ قابل ارتقا هستند، و با پیشروی در بازی و کسب سکه می توانید ظاهر راننده را هم شخصی سازی کنید. یک سری کلاه جالب و ویژه هم مثل کلاه جیگسا از فیلم های اره و دلقک معروف بازی Twisted Metal هم در بازی وجود دارند که با پرداخت سکه آزاد می شوند.

screen520x924

جزئیات گرافیکی بازی نسبتا بالاست، اما خوشبختانه دیتای بازی حجم چندانی از حافظه موبایل شما را نمی گیرد. دث موتوی ۳ را می توانید همین حالا و به رایگان در iOS و اندروید تجربه کنید.

چنانچه برای دانلود از گوگل پلی به مشکل برخوردید، مراجعه به این لینک را برای دانلود فایل apk بازی به شما توصیه می کنیم.

Death Moto 3

Death Moto 3

سازنده: YY.,LTD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 51.8 / 21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی